برخورد با احتکارکنندگان تایر شروع شد

برخورد با احتکارکنندگان تایر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران با تاکید بر اهمیت برخورد با احتکارکنندگان تایر گفت: در گشت مشترک سازمان صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با واحدهای متخلف برخورد صورت گرفته و بیش از ۸ هزار حلقه تایر احتکار شده کشف شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار» به نقل از تسنیم، سعید محمدی‌پور معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران با تاکید بر اهمیت مبارزه با احتکار و اختفای تایر سواری و سنگین گفت: در گشت مشترک سازمان صمت تهران و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با چند واحد متخلف برخورد صورت گرفت.

مدیران 777 مدیران 777

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه طرح برخورد با محتکران تایر در سراسر کشور اجرایی خواهد شد، گفت: تا به امروز با برخی از واحدهای متخلف شهرستان اسلام‌شهر، ری و بعضی از عاملین فروش در بازار تهران برخورد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت گشت‌های نظارتی این سازمان در سراسر کشور ادامه خواهد یافت، افزود: واحدهای متخلف از واردکنندگان و عاملین فروش تایر بودند که اقدام به احتکار بیش از ۸ هزار حلقه تایر کردند.

محمدی‌پور با اشاره به اهمیت رصد و بررسی انبارهای کالاهای اساسی از جمله تایر افزود: گشت‌های مشترک بین نهادهای نظارتی با همکاری دادستانی تهران ادامه خواهد داشت و به صورت مداوم از انبارها سرکشی می‌شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.