اولین تصاویر رسمی از هیوندای توسان N لاین 2022 منتشر شد

هیوندای توسان N لاین 2022

«هیوندای» برای اولین بار در شهریور ماه سال جاری از نسل جدید «توسان» با ظاهری ساختارشکن رونمایی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

توسان ۲۰۲۲ عضو جدید خانواده «N لاین» هیوندای خواهد بود که در آینده ای نزدیک به بازار عرضه می شود. همانند سایر خودروهای سری N لاین هیوندای، توسان ۲۰۲۲ نیز با قدرت بیش تر و ظاهر اسپرت تر معرفی خواهد شد. هیوندای در ماه سپتامبر از نسل جدید توسان با طراحی و پلتفرم بسیار متفاوت رونمایی کرد. اکنون این شرکت دو رندر رسمی از نسخه N لاین مدل مورد بحث را نیز منتشر کرده است. بنابر عکس های تیزری منتشرشده، ظاهر هیوندای توسان N لاین در قسمت جلو تغییرات اندکی را تجربه کرده است.

هیوندای توسان N لاین 2022

 طراحی قسمت زیرین سپر کمی تغییر یافته و ورودی هوا بزرگ تر شده است. در گرافیک چراغ ها و ظاهر جلوپنجره نیز می توان تفاوت های کوچکی را مشاهده کرد که در تهاجمی تر شدن چهره توسان ۲۰۲۲ در نسخه ان لاین تأثیرگذار هستند. با این وجود، شناسایی تغییرات و تفاوت ها در طراحی قسمت عقب آسان تر است. در نگاه اول، فرم متفاوت و حجیم تر سپر عقب به همراه دیفیوزر عریض توجه ما را به خود جلب می کند.

هیوندای توسان N لاین 2022

 طراحی مستطیلی شکل خروجی اگزوز دوگانه نیز جای خود را به طراحی دایره ای داده است. یکی دیگر از نکات قابل توجه در رندرهای منتشرشده، طراحی متفاوت و پیچیده رینگ های آلومینیومی «توسان N Line 2022» است که در جذابیت هر چه بیش تر ظاهر خودرو نقش بسزایی ایفا می کند.

ویژگی های فنی هیوندای توسان N Line 2022

هیوندای توسان N لاین 2022

تاکنون مشخصات فنی این خودرو به صورت رسمی توسط هیوندای تأیید نشده است، اما بنابر شایعات به دست آمده، توسان N لاین از پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با ۲۹۰ اسب بخار قدرت بهره خواهد برد. از آن جایی که نسخه پایه ای توسان ۲۰۲۲ همانند «سوناتا» از پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۱ نیوتن متر گشتاور بهره می برد، این فرضیه بعید به نظر نمی رسد.

هیوندای توسان N لاین 2022

 از سوی دیگر، معرفی هیوندای سوناتای N لاین با پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوشارژ با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۱ نیوتن متر گشتاور، مهر تأییدی بر این ادعا می زند. اگر هیوندای توسان N Line نیز از پیشرانه مذکور بهره ببرد، این خودرو به یکی از قدرتمندترین کراس اوورهای کامپکت بازار تبدیل خواهد شد. انتقال قدرت نیز به احتمال زیاد از طریق جعبه دنده ۸ سرعته خودکار به تمامی چرخ ها صورت می گیرد.

ارشیا شیخ الاسلامی

منبع: Motor1

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.