انتشار تصاویر رسمی از سانتافه 2019

انتشار تصاویر رسمی از سانتافه 2019
بعد از انتشار رندر ها و عکس های جاسوسی از مدل ۲۰۱۹ سانتافه حالا نوبت به خود کمپانی رسید تا تصاویر رسمی کراس اور محبوب خود را منتشر کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

طراحی سانتافه نسبت به نسخه قبل به کلی تغییر کرده و می توان گفت که سانتافه ۲۰۱۹ هیچ شباهتی به نسل قبلی آن ندارد.طراحی خارجی خشن تر شده و چراغ ها به سبک مدل های Kona و Nexo بالاتر و نازک تر طراحی شده اند.شباهت زیاد سانتافه به کنا نشان می دهد هیوندای تغییر سبکی را در طراحی کراس اوور ها آغاز کرده و طراحی تمام کراس اورهای برند بر این اساس انجام خواهد شد.جلوپنجره ماشین به سبک جلوپنجره های مشبک جدید کمپانی است که برای اولین بار در i30 دیده می شد.اما تمایز اصلی در طراحی سانتافه نسبت به Kona را می توان در مه شکن ها دید.همانطور که در تصاویر مشخص است مه شکن های سانتافه حالت عمودی دارند،درست بر خلاف مه شکن های هیوندای Kona که حالت افقی داشت.

کمپانی تنها یک عکس از طراحی خارجی و داخلی ماشین منتشر کرده است و برای بررسی جزئیات بیشتر طراحی و بخصوص برای دیدن طراحی عقب ماشین باید منتظر عکس های بیشتری از سانتافه باشیم.
انتشار تصاویر رسمی از سانتافه 2019
اما با نگاهی به عکس منتشر شده از نمای داخلی می توان گفت که تغییرات مختص به طراحی خارجی نبوده و داخل ماشین هم دستخوش تغییرات عمده ای شده است.کنسول وسط ماشین بی شباهت به هیوندای کنا نیست و سیستم سرگرمی بالاتر از نسخه قبل قرار گرفته اما بازهم نمیتوان نظر دقیقی در مورد ابزارهای کنسول داد چراکه تنها یک عکس از داخل ماشین موجود است.

سانتافه ۲۰۱۹ با موتورهای ۲ و ۲.۲ لیتری توربو دیزل و ۲ لیتری توربو بنزینی عرضه می شود و در تمام این موتور ها گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قدرت را به دو محور انتقال می دهد.

اما درمورد امکانات ایمنی می توان به این موارد اشاره کرد:
امکان مدیریت عملکرد خودرو با گوشی موبایل ، سیستم پاسخگویی به فرامین صوتی ، سیستم هشدار/ترمز اتوماتیک دنده عقب که بطور اتومات پیش از برخورد با موانعی که در پشت خودرو قرار داشته و از دید راننده پنهان است اقدام به ترمزگیری می‌نماید، سیستم کمکی خروج امن که در صورت باز کردن هر‌یک‌از دربهای عقب توسط سرنشینان و نزدیک شدن باشد هشدار می‌دهد و همچنین سامانه هشدار حضور سرنشین در صندلی عقب که بیشتر‌برای رانندگان فراموشکاری که کودک یا حیوان خانگی را در ردیف عقب فراموش کرده و اقدام به ترک‌خودرو میکنند برای اولین بار در نسل جدید سانتافه به مشتریان ارائه میشود.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.