افزایش قیمت خودروهای میتسوبیشی

افزایش قیمت خودروهای میتسوبیشی
شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی کمپانی میتسوبیشی ژاپن در ایران، به تازگی لیست قیمت محصولات خود را اعلام کرده است.
این شرکت در جدیدترین جدول قیمتی خود قیمت تمام شده چهار محصول خود را افزایش داده است. میتسوبیشی اوتلندر تیپ۵ به قیمت ۲۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین لنسر تیپ۴ نیز بهای ۱۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. میراژ هم به عنوان ارزان ترین محصول کمپانی میتسوبیشی در ایران به قیمت ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست پیدا کرده است. ASX تیپ۴ هم از این پس با بهای ۱۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. لیست قیمت جدید شرکت آرین موتور پویا بر مبنا خودروهای مدل ۲۰۱۷ است و قطعا با ورودهای خودروهای ۲۰۱۸ این برند ژاپنی، مجددا قیمت ۴ محصول این شرکت افزایش پیدا می کند. همچنین آرین موتور پویا محصولات خود را به جز ASX با قیمت جدید به صورت شرایط اقساطی ۶۰ روزه به فروش می رساند. در طرح فروش نقدی مشارکتی موعد تحویل خودروها ۶۰ و ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است. در این طرح هر چهار محصول این برند برای فروش حضور دارند.
پیش بینی می شود که با اعلام قوانین جدید واردات خودرو و تعرفه های خودرویی، بهای رسمی بسیاری خودروهای وارداتی در کشور افزایش پیدا کند. هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که بالاخره تعرفه نهایی برای واردات خودروهای مختلف چقدر است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.