از جا به جایی دفتر مرکزی تا فعالیت های جدید خودروسازی کارمانیا

کارمانیا

روز گذشته (سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) شرکت خودروسازی کارمانیا اطلاعیه را منتشر کرد و اعلام نمود که دفتر مرکزی این شرکت به مکان دیگری منتقل شده است. بر اساس این اطلاعیه، دفتر مرکزی کارمانیا از کیلومتر ۱۶ به کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص منتقل گردیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ این شرکت در وبسایت رسمی و صفحه اینستاگرام خود گفته که با توجه به اهداف بلند مدت خود اقدام به جا به جایی دفتر مرکزی کرده و برنامه دارد تا محصولات جدیدی را به بازار معرفی نماید. آن طور که مشخص است کارمانیا ساختمان اختصاصی را در کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص (اتوبان شهید لشگری) به اختیار گرفته و نمایشگاه مرکزی به نسبت بزرگی را برای معرفی محصولاتش تدارک دیده است.
حال با پیگیری خبرنگار اسب بخار از یک منبع آگاه، مشخص شد که از چند وقت قبل، این شرکت برنامه تولید محصولات جدیدی را تدوین کرده و دفتر قبلی، ظرفیت اداری کافی را برای ادامه پروژه جدید نداشته است. پیش از این اسب بخار اعلام کرده بود، یکی از منابع آگاه که در عقد قراردادهای خودرویی فعالیت دارد، خبر مشارکت جدید کارمانیا با یک نشان چینی را به خبرنگار این رسانه داده است. همچنین با بررسی های جدید مشخص شد که این شرکت محصولات جدیدش را با نشان تجاری متفاوتی به بازار معرفی خواهد کرد و برای همین آغاز به تجهیز و استانداردسازی نمایشگاه مرکزی جدید و بزرگتری در محل ساختمان مرکزی کارمانیا نموده است.
شرکت خودروسازی کارمانیا که از سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده رسمی و تولیدکننده محصولات بی وای دی (BYD) در ایران شناخته می شود، با آغاز دور جدید تحریم ها و خروج آمریکا از برجام با مشکلاتی برای تحویل خودروهایش مواجه شد و نتوانست تا به بخشی از تعهدات مربوط به بی وای دی پاسخ دهد. برای همین این شرکت از سال ۱۳۹۸ مذاکره با خودروسازان جدیدی را آغاز کرده و توانسته تا قراردادهایی برای تولید محصولات جدید منعقد کند. حال با جا به جایی دفتر مرکزی کارمانیا شاهد هستیم که نخستین صحبت ها برای معرفی محصولات جدید در آخرین اطلاعیه این شرکت از جانب مدیرانش عنوان شده است. برای همین احتمال آن بسیار است تا در هفته های آتی این خودروساز بخش خصوصی برای پاسخ به تعهدات باقی مانده خود، محصولات جایگزین جدیدی را به خط تولید خود بیاورد و به جای تحویل بی وای دی S7، S6 و F3، نمونه های جدیدی از خودروها را به مشتریان منتظر تحویل دهد.
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.