ابر خودرو برقی دراکو GTE در مقابل تسلا مدل S + ویدیو

دارکو GTE

استارت آپ نوپای “دراکو” ابر خودروی جدید خود را در مقابل تسلا مدل S محک می زند. برای دیدن این ویدیو جذاب با ما همراه باشید.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار؛ این شرکت توسط “دین دراکو” مهندس الکتریک تاسیس شده است، وی پیشتر به عنوان مدیر عامل و موسس شرکت “باراکودا” که یک شرکت امنیتی در زمینه ای تی است، شناخته می شود. آن ها یک ده است که روی خودروی خود با نام “دراکو GTE” کار می کنند که در نهایت سال گذشته ساخت این خودرو به پایان رسید. آن ها ادعا می کنند این خودرو سدان چهار درب زیبا، بر پایه فیسکر کارما ساخته شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

“دراکو” ادعا می کند این خودرو مشخصات ویژه ای دارد که معماری ساخت آن شامل چهار موتور است، که هر کدام دارای توانی معادل ۲۵۵- تا ۲۵۵+ کیلو وات دارند. با استفاده از یک معماری چهار موتوره کاملا برقی، GTE برای ساختن سطح جدیدی از تجربه رانندگی مدرن طراحی شده است. چهار موتور همگام ترکیبی آهنربایی که در مجموع نیروی خارق العاده ۱۲۰۰ اسب بخاری و گشتاوری معادل ۸۸۰۰ نیوتن متر تولید می کند که باعث ایجاد شتاب بالایی می شود. این توان باعث می شود تا دراکو GTE به سرعت ۳۳۱ کیلومتر در ساعت برسد.

دارکو GTE

هر یک از چرخ های GTE جداگانه به وسیله یک سیستم انقال قدرت (گیربکس) مستقیم به موتور متصل شده اند که قادر است به یک چرخ خاص، گشتاوری حیرت انگیز و دقیق وارد کند. این شرکت با داشتن نسخه نهایی “دراکو GTE” به صورت جدی تصمیم گرفتند خود را با تسلا مدل S محک بزنند.

دراکو قصد دارد تنها ۲۵ نسخه از این خودرو ۱.۲۵ میلیون دلاری تولید کند، آن ها فعلا در حال ثبت سفارش از مشتریان هستند و انتظار دارند اولین نسخه از این خودرو امسال (۲۰۲۰) به دست مشتری برسد. البته ناگفته نماند که ما در مورد یک خودرو میلیون دلاری با تولید محدود صحبت می کنیم. هر چند تسلا S در عملکرد بسیاری از ابر خودروها را به راحتی پشت سر گذاشته است و بهتر است رقابتی بین آنها و “دراکو GTE” صورت گیرد.

علیرضا جبلی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.