آخرین فیس لیفت تویوتا لندکروزر J200

آخرین فیس لیفت تویوتا لندکروزر J200
نسل کنونی «تویوتا لندکروزر» مدت هاست که دست نخورده باقی مانده است. اتاق J200 نخستین بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شد.
خودرویی که در کلاس رقابتی شاسی بلندهای غول پیکر، حرف های زیادی برای گفتن داشت. این خودرو در طول سال های گذشته، بارها تغییرات ظاهری و تجهیزاتی را تجربه کرده است. اما اکنون گرافیست ها دست به کار شده اند تا ببینند در صورت عرضه نسخه ای جدید از این خودرو در سال ۲۰۲۰، چه تغییراتی بر روی ظاهر آن اعمال می شود.
این رندرهای گرافیکی بر اساس تصاویر جاسوسی ای که به تازگی از نسخه های جدید لندکروزر ۲۰۰ شکار شده، به وجود آمده اند. در این رندرها، کم ترین تغییرها در نمای کناری دیده می شود. در این بخش تنها می توان به رکاب جدید و طرح جدید رینگ های آلیاژی اشاره کرد. در پوزه لندکروزر نیز تغییراتی ابتدایی به چشم می خورند. مهم ترین تغییر در این بخش به طرح جدید سپر جلو اختصاص یافته است که چهره ای تهاجمی تر به لندکروزر می بخشد. اما در جلوپنجره و چراغ ها نمی توان تفاوت خاصی مشاهده کرد. آبشش های مصنوعی بر روی گلگیرهای جلو خودنمایی می کنند و در نمای عقب، پایین سپر دست خوش تغییراتی شده است.
آخرین فیس لیفت تویوتا لندکروزر J200
به احتمال زیاد، نسخه فیس لیفت لندکروزر درصورت تولید، ابتدا به بازار های شرق آسیا یا خاور دور عرضه می گردد. از سویی، انتظارها بر آن است تا نسل جدید این خودرو در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی معرفی شود. نسلی که بنا به شایعات رسیده، بار دیگر فرم سنتی اتاق لندکروزر را احیا می کند. اما برخی شایعات دیگر گفته اند پیشرانه ۸ سیلندر کنونی جای خود را به یک موتور ۶ سیلندر جدید تویین توربو می دهد. همچنین برای نخستین بار تویوتا می خواهد نسخه هیبریدی لندکروزر را نیز روی خط تولید خود ببرد. اما اطلاعات ما از ویژگی های نسخه هیبرید، اندک و ابهام آمیز است.
بنا به شنیده های ما، افزون بر آخرین فیس لیفت مینور لندکروزر J200، نسخه مفهومی نسل جدید این خودرو هم در نمایشگاه خودروی توکیو در ماه اکتبر، به نمایش در می آید. نسخه تولیدی آن نیز ۱ سال بعد، آماده ورود به بازارهای جهانی می شود. این فاصله ۱ ساله بهترین فرصت تویوتا برای عرضه آخرین نسخه های اتاق ۲۰۰ است.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.