آئودی RS7 اسپرت بک معرفی شد

آئودی RS7 اسپرت بک
«آئودی» به تازگی RS7 اسپرت بک را در کنار مدل RS6 آوانت، در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرده است. برخی از خبرنگاران و عکاسان حوزه خودرو موفق شده اند RS7 اسپرت بک را پیش از شروع نمایشگاه از نزدیک ببینند و با آن رانندگی کنند.
آئودی RS7 اسپرت بک
آئودی RS7 اسپرت بک با ظاهر خمشگین و جذاب در نمای جلو رونمایی شده است و از جلوپنجره شش گوشه با دو ورودی هوای بزرگ در قسمت کناری سپر جلو بهره می برد. گلگیرهای جلو و عقب نیز برای قرارگیری رینگ های بزرگ تر، عرض بیش تری پیدا کرده اند.
آئودی RS7 اسپرت بک
از نمای کناری، رکاب ها و خطوط تهاجمی بدنه ظاهر اسپرت تری به خودرو بخشیده و در قسمت عقب از دو خروجی اگزوز بیضی شکل به همراه دیفیوزر و سپری خاص استفاده شده است. در حقیقت، آئودی RS7 اسپرت بک بیش از ۴۰ میلی متر از مدل معمولی عریض تر است تا هیچ کس این خودروی خشمگین را با مدل معمولی اشتباه نگیرد.
آئودی RS7 اسپرت بک
با این وجود، گلگیرها، رینگ ها و لاستیک ها نیز همگی نشانگر خاص بودن RS7 اسپرت بک هستند. رینگ های خودرو در حالت استاندارد، ۲۱ اینچ اندازه دارند و رینگ های ۲۲ اینچی نیز به صورت سفارشی موجود خواهد بود. قدرت آئودی RS7 اسپرت بک همان طور که پیش بینی می شد، از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو متعلق به مدل RS6 به دست می آید.
آئودی RS7 اسپرت بک
این پیشرانه قادر به تولید ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور است. جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک نیز انتقال قدرت را به تمامی چرخ ها انجام می دهد. با این ویژگی های فنی، آئودی RS7 اسپرت بک در مدت زمان ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.
آئودی RS7 اسپرت بک
بیشینه سرعت نیز در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. با درنظر گرفتن آپشن های موجود، بیشینه سرعت به ۲۸۰ یا ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت نیز قابل افزایش است. شایان ذکر است که پیشرانه با سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی هماهنگ شده است و آپشن فرمان پذیری چهار چرخ نیز جهت چابکی بیش تر، پیش روی خریداران است.
آئودی RS7 اسپرت بک
سیستم چهارچرخ محرک کواترو، ۸۵ درصد قدرت پیشرانه را به چرخ های عقب انتقال می دهد و یک دیفرانسیل هوشمند جهت بهره وری در انتقال قدرت، درنظر گرفته شده است. آئودی RS7 اسپرت بک در حالت استاندارد از سیستم تعلیق بادی بهره می برد؛ اما زیربندی اسپرت RS نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.
آئودی RS7 اسپرت بک
در آخر، همانند مدل RS6 Avant، دو حالت رانندگی RS1 و RS2 نیز برای خودرو درنظر گرفته شده است. آئودی RS7 اسپرت بک در حالت عادی، ۲۰ میلی متر از مدل معمولی پایین تر است و در سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت، برای دست یابی به چسبندگی بیش تر، ۱۰ میلی متر نیز از ارتفاع خودرو کاسته می شود. در کابین خودرو طراحی به سبک خودروهای دیگر آئودی را شاهد هستیم و از کابین مجازی این شرکت استفاده شده است. دو نمایشگر بزرگ برای پشت آمپر دیجیتالی و سیستم سرگرمی درنظر گرفته شده و کنترلرهای لمسی نیز در پنل میانی قرار گرفته اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops، Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.