آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبریدی معرفی شد

آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبرید
سدان “A7” همیشه به عنوان یکی از خوش استایل ترین خودروهای آئودی شناخته شده است. اکنون آئودی مدل پلاگین هیبریدی جدیدی از A7 اسپرت بک ۵۵ TFSI را معرفی کرده است. بزرگ ترین تفاوت این مدل با مدل استاندارد A7، پیشرانه هیبریدی آن محسوب می شود.
آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبرید
پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر خودرو به تنهای ۲۴۸ اسب بخار قدرت تولید می کند و با یک موتور الکتریکی ۱۴۱ اسب بخاری هماهنگ شده است. در مجموع، پیشرانه هیبریدی آئودی A7، ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت به وسیله جعبه دنده ۷ دنده S Tronic به سیستم e Quattro و تمامی چرخ ها انجام می پذیرد.
آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبرید
آئودی A7 اسپرت بک در سریع ترین حالت، در ۵.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز به صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. بسته باتری های آئودی A7 اسپرت بک قابلیت ذخیره ۱۴.۱ کیلووات انرژی در نرخ ۳۸۱ ولت دارد. بسته باتری ها در قسمت زیرین فضای بار عقب، بدون کاهش فضای داخلیِ در اختیار سرنشینان، تعبیه شده است.
آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبرید
بسته باتری ها در حالت انتقال قدرت پاک، قادر به پیمایش ۴۰ کیلومتر تا سرعت ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت هستند. آئودی ۳ حالت مختلف رانندگی را برای A7 اسپرت بک درنظر گرفته است. اولی حالت EV یا الکتریکی است که به صورت پیش فرض برای خودرو طراحی شده است. حالت Battery Hold دومین حالت محسوب می شود که شارژ باتری ها را برای استفاده در حالت EV، ثابت نگه می دارد.
آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبرید
حالت هیبرید قدرتمندترین حالت است که هر دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی را به کار می گیرد. افزون بر این، آئودی A7 از سیستم مدیریت پیش بینانه رانندگی بهره می برد که در جهت بهره وری بیش تر در مصرف سوخت و قدرت پیشرانه به کار گرفته می شود.
آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبرید
بسته باتری های A7 اسپرت بک با استفاده از خروجی برق سه فاز CEE با نرخ ۴۰۰ ولت، در مدت زمان ۲.۵ ساعت شارژ می شوند. شارژ کامل باتری ها با استفاده از درگاه ۲۳۰ ولت خانگی نیز ۷ ساعت به طول می انجامد. آئودی A7 اسپرت بک از نظر ظاهری از بسته S Line و رینگ های ۱۹ اینچی بهره می برد و ظاهری اسپرت دارد.
آئودی A7 اسپرت بک پلاگین هیبرید
چراغ‌ های LED ماتریکس، صندلی های اسپرت و کابین مجازی به همراه نمایشگرهای سیستم پلاگین هیبرید، همگی از ویژگی های استاندارد خودرو هستند. آئودی A7 اسپرت بک با قیمت ۷۷.۸۵۰ یورو در آلمان (معادل ۸۶.۰۹۸ دلار آمریکا) عرضه می شود و نخستین نمونه ها تا اواخر سال ۲۰۱۹ به دست مشتریان خواهد رسید.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.