مک لارن ۷۲۰ تیونینگ DMC با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت!

مک لارن 720 تیونینگ DMC
به تازگی تیونر “DMC” کیت تیونینگ جدیدی را برای «مک لارن ۷۲۰» درنظر گرفته که ضمن بهبود جذابیت بدنه، قدرت خودرو هم تا ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش یافته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این خودرو که نام “Rhein” را یدک می کشد، هم اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد و تیونر خودرو قصد دارد ۱۰ نمونه از این مک لارن جذاب را در رنگ های مختلف به تولید برساند. دو نمونه برای بازار هدف چین، یک نمونه برای هنگ کنگ، تایوان یا ماکائو و یک نمونه از هر کدام برای بازارهای آمریکای شمالی، سوییس، جنوب شرقی آسیا، ژاپن، کره، روسیه و دوبی ساخته می شود. کیت بدنه درنظر گرفته شده توسط DMC، مبلغ ۱۹.۹۹۰ برای خریدارن هزینه دارد، در حالی که بسته کامل تقویتی این خودرو، ۸۹.۹۹۰ دلار قیمت خواهد داشت.
مک لارن 720 تیونینگ DMC
این مبلغ، ۳۰ هزار دلار بیش تر از قیمت یک ب ام و M2 Competition است. بزرگ ترین تغییرها در پیشرانه خودرو انجام گرفته و اکنون قدرت پیشرانه ۴ لیتری تویین توربوی ۸ سیلندر، به ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش یافته است. به منظور دست یابی به این توان، DMC روی توربوشارژهای فابریک و لوازم داخلی موتور کار کرده تا ۳۰۰ اسب بخار قدرت بیش تر حاصل شود. به این ترتیب،شتاب گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو تنها در ۲.۹ ثانیه و صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۷.۸ ثانیه انجام می گیرد. بیشینه سرعت مک لارن DMC هم به ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت می رسد. در قسمت بدنه، یک کیت فیبرکربنی نصب شده که شامل سپر جدید، رکاب های کناری، دیفیوزر و بال عقب بدون نیاز به چسب یا سوراخ کاری می شود. به منظور هماهنگی بیش تر بدنه و کابین، رنگ تودوزی کابین هر خودرو منحصر به فرد خواهد بود. عکس ها و اطلاعات بیش تر از این خودرو، در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.