ارزان ترین موتورسیکلت های کروزر در سال 2024

موتورسیکلت های کروزر 2024
موتورسیکلت های کروزر ۲۰۲۴

موتورسیکلت های کروزر بهترین عملکرد را برای طی کردن مسافت‌های طولانی دارند. طراحی مینیمال و موتورسیکلت های قوی به شما به عنوان راننده امکان می‌دهد تمام حس یک موتورسیکلت کلاسیک را تجربه کنید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

موتورسیکلت های اسپرت، موتورسیکلت های ادونچر و موتورسیکلت های نیکد همه جای خود را دارند، اما هیچ کدام به اندازه کروزرها در تشکیل یک موتورسیکلت با اکثر آپشن های سبک های دیگر موفق نیستند. تصور کنید یک Ducati Panigale V4 با بار مسافرتی با سرعت مجاز در یک جاده مستقیم حرکت کند، تقریباً غیرممکن است زیرا این موتورسیکلت برای سرعت و شتاب ساخته شده است.

حالا دوکاتی Panigale را با هر هارلی دیویدسون یا ایندینی که می خواهید جایگزین کنید و یک تصویر ذهنی که بسیار منطقی‌تر است به دست خواهید آورد. به طور ساده، موتورسیکلت های سبک کروزر تمام نیازها را به خوبی برآورده می‌کنند و برای طی کردن مسافت‌های طولانی پس از سبک تورینگ یکی از بهترین سبک ها هستند.

بدون طولانی کردن موضوع، بیایید به پنج موتورسیکلت کروزر V-twin که ارزان ترین قیمت را در بازارهای جهانی در سال ۲۰۲۴ دارند، نگاهی بیاندازیم.

یاماها V-Star 250

قیمت پایه: ۴۶۹۹ دلار

موتورسیکلت های کروزر 2024
موتورسیکلت های کروزر ۲۰۲۴

موتورسیکلت Yamaha V-Star 250 ارزان ترین موتورسیکلت برای ورود به دنیای موتورسیکلت های کروزر V-twin است. ظرفیت کم آن، آن را به بهترین گزینه برای مبتدیان تبدیل کرده است، به همین دلیل با یک پلتفرم سبک و راحت می تواند هر راننده ای را در مسیرهای طولانی و شهری همراهی کند.

مشخصات فنی موتورسیکلت Yamaha V-Star 250

تولیدکننده: Yamaha

ظرفیت موتور: ۲۴۹ سی‌سی

قدرت: ۲۱ اسب بخار

گشتاور: ۲۰ نیوتن متر

هوندا Shadow Aero

قیمت پایه: ۷۹۴۹ دلار

موتورسیکلت های کروزر 2024

موتورسیکلت Honda Shadow Aero، کاربرد بالا و قابلیت اعتماد ژاپنی را با طراحی و جذابیت آمریکایی ترکیب می‌کند. این موتورسیکلت قدیمی‌ترین پارامترهای طراحی سبک کروزر را با بخش های کرومی و ارگونومی راحت به همراه یک گیربکس پنج سرعته ترکیب کرده است.

ارتفاع نشیمن کم و ارتفاع پایین خود موتورسیکلت باعث می شود موتورسیکلت Shadow Aero به یکی از بهترین موتورسیکلت های کروزر ارزان بازار تبدیل شود.

مشخصات فنی Honda Shadow Aero

  • تولیدکننده: Honda
  • ظرفیت موتور: ۷۴۵ سی‌سی
  • قدرت: ۴۳ اسب بخار
  • گشتاور: ۶۰ نیوتن متر

یاماها Bolt R-Spec

قیمت پایه: ۸۸۹۹ دلار

موتورسیکلت های کروزر 2024

موتورسیکلت های بابر (Bobber) جذابیتی دارند که همه آن‌ها را دوست دارند، اما تعداد کمی از افراد هستند که با راندن آن‌ها با مشکلات هندلینگ و فاصله اندک آن ها با زمین مواجه می شوند. آن‌ها شاید کاربردی‌ترین موتورسیکلت‌هایی که تاکنون ساخته شده اند نباشند، اما جذابیت آن‌ها را نمی‌توان انکار کرد. یاماها Bolt R-Spec نمونه‌ای معاصر از استایل بابر است و برای سفارشی‌سازی فراوان از سوی مشتریان بسیار مناسب است.

این موتورسیکلت همچنان از زبان طراحی آمریکایی رترو-کروزر استفاده می‌کند، که با چراغ جلوی گرد، باک مخروطی شکل و رینگ های دوازده‌پر همراه است. بیشینه گشتاور در این موتورسیکلت، در دور موتور کم تر از ۳۰۰۰ دور در دقیقه در دسترسی است، که باعث می‌شود راندن Bolt R-Spec در شرایط شهری آسان شود.

مشخصات فنی Yamaha Bolt R-Spec

  • تولید کننده: Yamaha
  • ظرفیت موتور: ۹۴۲ سی‌سی
  • قدرت: ۹۴۲ سی‌سی
  • گشتاور: ۸۰ نیوتن متر

سوزوکی Boulevard C50

قیمت پایه: ۹۱۹۹ دلار

موتورسیکلت های کروزر 2024

بولوارد C50 نشان می‌دهد سوزوکی هنر ترکیب یک کروزر رترو را در فلسفه طراحی آمریکایی با استفاده از پنل‌های بزرگ، کروم کاری ها، مخزن سوخت گرد، رینگ های پره ای به خوبی فهمیده است. بولوارد یک پیشرانه حجیم وی-توئین دارد که گشتاور فراوانی را ارائه می‌دهد و بیش تر برای راحتی و آسایش راکب و سرنشین عقب طراحی شده است تا آن‌ها را شگفت‌زده کند.

مشخصات فنی سوزوکی بولوارد C50

  • تولیدکننده: Suzuki
  • ظرفیت موتور: ۸۰۵ سی‌سی
  • قدرت: ۵۳ اسب بخار
  • گشتاور: ۷۰ نیوتن متر

کاوازاکی Vulcan 900

قیمت پایه: ۹۳۹۹ دلار

موتورسیکلت های کروزر 2024

اگرچه کاوازاکی همواره به دلیل ساخت موتورسیکلت هایی اسپرت با حداکثر سرعت حیرت انگیز معروف است، اما وولکان ۹۰۰ یک مدل استثنایی در خط تولید این برند است. موتور وی-توئین آن با عملکرد یکنواخت و باکیفیت، گشتاور فراوانی را در دور موتور پایین ارائه می‌دهد، که باعث می‌شود مسافرت در جاده‌های های خارج از شهر و بین شهری بسیار مناسب و لذت بخش باشد. همچنین نسبت به بیش تر کروزرها، چون بدنه سبک و انعطاف‌پذیری دارد، قابلیت های شهری فراوانی هم دارد.

مشخصات فنی کاوازاکی وولکان ۹۰۰

  • تولیدکننده: Kawasaki
  • ظرفیت موتور: ۹۰۳ سی‌سی
  • قدرت: ۵۰ اسب بخار
  • گشتاور: ۸۰ نیوتن متر
۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.