جشن 120 سالگی رولز رویس با Ghost Prism

رولز رویس Ghost Prism
رولز رویس Ghost Prism

رولز رویس در حال آزمایش نمونه های اولیه یک مدل گوست به روز شده است، اما خریدارانی که مایل به صبر نیستند، گزینه جدیدی برای سدان فعلی در قالب Ghost Prism دارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، این نسخه ویژه به مناسبت صد و بیستمین سالگرد رولز رویس عرضه شده است و تولیدی مطابق با سن این خودروساز خواهد داشت. رولز رویس گفته است که Ghost Prism از دنیای طراحی معاصر الهام گرفته شده است و برخی از گزینه هایی را که معمولاً توسط خریداران فعال در صنایع مد و طراحی انتخاب می شود، در خود دارد.

رولز رویس Ghost Prism
رولز رویس Ghost Prism

این به یک نمای بیرونی خاکستری Gunmetal منتهی شده است که با یکی از چهار رنگ قرمز فینیکس، تورکی، ماندارین و زرد فورجی عرضه می شود. رنگ بیرونی از چهار لایه تشکیل شده است که سنباده کاری دستی هر یک از آن ها حدود ۱۶ ساعت طول می کشد. این خودرو همچنین از پوشش سایه ای به نام Burnout برای عناصری استفاده می کند که معمولاً دارای روکش فولادی ضد زنگ صیقلی آینه ای اند، مانند جمله جلوپنجره.

رولز رویس Ghost Prism
رولز رویس Ghost Prism

رنگ برجسته انتخاب شده به داخل کابین می رود، جایی که روی داشبورد و فرمان، و همچنین کانال های کولر و دوخت صندلی وجود دارد. این رنگ همچنین برای هدلاینر Starlight استفاده می شود، جایی که ۱۰۴۰ عنصر نوری فیبر نوری به صورت جداگانه در پوشش چرمی سقف قرار داده شده اند.

هیچ تغییری در پیشرانه ایجاد نشده است، به این معنی که یک موتور ۶.۸ لیتری V-12 توربوشارژ دوقلو در زیر کاپوت قرار گرفته و حداکثر ۵۶۳ اسب بخار قدرت را ارائه می دهد.

انتظار می رود Ghost به روز شده رولز رویس سال آینده رونمایی شود. نمونه های اولیه که در مشاهده می شوند، طرح های جدیدی را برای چراغ های جلو و عقب و همچنین طراحی جدید نمای جلو نشان می دهند. رولز رویس همچنین در حال کار بر روی به روز رسانی برای SUV Cullinan خود است.

۴ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.