کوییک GX R + مشخصات فنی و تصاویر

کوییک GX
کوییک GX

سایپا قصد دارد در این دور از فروش خودرو در سامانه یکپارچه، کوییک GX R را عرضه کند. در ادامه، به بیان مشخصات آن خواهیم پرداخت.

مدیران 777 مدیران 777

نخستین بار کوییک در سال ۹۷ به بازار کشورمان معرفی شد. سپس در سال ۱۳۹۸ مدل دورنگ آن موسوم به کوییک R به خیابان‌ها آمد. شرکت سایپا در ادامه معرفی تیپ‌ های جدید برای کوییک، در سال ۹۹ اولین فیس‌لیفت این خودرو را با نام کوییک S عرضه کرد و سپس تیپ GX و اکنون GX R هم به فهرست تیپ بندی های کوییک افزوده شده اند. لازم به ذکر است که علیرغم وعده سایپا، همچنان منتظر نسخه فول کوییک با پسوند G و داشبورد جدید نیز هستیم که البته خبری از آن نیست.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کوییک GX R

این تیپ همان کوییک GX است، با این تفاوت که بدنه آن دورنگ شده است یا به عبارت بهتر سقف این خودرو مشکی یا قرمز خواهد بود، اما به صورت کلی، از تفاوت های تیپ GX و GX R با نسخه استاندارد کوییک می توان به بهره مندی آن از نمای جلوی کوییک S، استفاده از پیشرانه M15 GSI و افزوده شدن برخی امکانات در این تیپ اشاره کرد. پیشرانه M15 GSI قادر به تولید ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور است و یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی هم وظیفه انتقال قدرت تولیدی این پیشرانه به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

مهندسان سایپا با تغییرات فنی پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر ۸ سوپاپ در کنار به کارگیری سیستم VVT-i توانسته اند نمودار گشتاور این پیشرانه را بهبود دهند. این یعنی در دورهای پایین تر گشتاور بالاتری را نسبت به نسخه های قبلی در این خودرو خواهیم داشت.

امکانات کوییک GX R

کابین کوییک R GX
کابین کوییک R GX

در این خودرو امکاناتی نظیر دو کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ضد سرقت، نمایش دمای هوای بیرون، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، نشانگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، صندلی راننده شش حالته دستی، ایزوفیکس، تریم داخلی چرمی، چراغ های جلوی همراهی کننده، دی لایت، اتولایت، سیستم پایش میزان فشار بار تایرها (TPMS)، کنترل صدا از روی فرمان، دوربین عقب، مانیتور ۷ اینچی، شیشه های دودی عقب، بدنه دورنگ و… دیده می شود.

قیمت

هنوز به صورت رسمی سایپا قیمتی را برای نسخه های ارتقا یافته کوییک آر GX دنده ای اعلام نکرده است.

سایپا کوییک GX R چه مشخصاتی دارد؟

پیشرانه M15 GSI قادر به تولید ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور است و یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی هم وظیفه انتقال قدرت تولیدی این پیشرانه به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

سایپا کوییک GX R چه امکاناتی دارد؟

در این خودرو امکاناتی نظیر دو کیسه هوای راننده و سرنشین، نمایش دمای هوای بیرون، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، نشانگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، صندلی راننده شش حالته دستی، تریم داخلی چرمی، چراغ های جلوی همراهی کننده، دی لایت، اتولایت، سیستم پایش میزان فشار بار تایرها (TPMS)، کنترل صدا از روی فرمان، دوربین عقب، مانیتور ۷ اینچی، شیشه های دودی عقب، بدنه دورنگ و… دیده می شود.

۳ امتیاز از ۴۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.