مینی کوپر S با پیشرانه 200 اسب بخاری رونمایی شد

مینی کوپر S
مینی کوپر S

آخرین مدل مینی با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و یک گیربکس دوکلاچه هفت سرعته مخصوص بازار ایالات متحده آمریکا معرفی شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همه مینی کوپرها الکتریکی نیستند، حداقل تاکنون. پس از رونمایی از نسخه کوپر SE جدید، نسخه بنزینی با دو گزینه موتور به بازار عرضه شد. اکنون جزییات کاملی درباره مینی جدید که قرار است در بازار آمریکا عرضه شود، منتشر شده است. در این نسل گیربکس دسته از خط تولید حذف شده است، که طبق اعلام برند مینی گزینه گیربکس دستی به طور قطع از کل محصولات برند حذف شده است.

پیشرانه مینی کوپر S مدل ۲۰۲۵، یک موتور چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژ است که ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. این موتور از طریق یک گیربکس دوکلاچه اتوماتیک هفت سرعته، قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می کند و طبق شرایط بهینه، مینی ادعا می‌کند که مینی کوپر S تنها در ۶.۳ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

حداقل قیمتی که برند برای مدل پایه مینی کوپر S در نظر گرفته است، حدود ۳۳,۱۹۵ دلار است. با پرداخت این هزینه، مشتریان می توانند یک مینی کوپر S هاردتاپ به همراه تریم سیگنچر (Signature) به همراه رینگ های ۱۷ اینچی و یکی از چهار گزینه رنگی را سفارش دهند و خودرو مورد نظر خود را درِ منزل تحویل گیرند. در بخش کابین، صفحه نمایش مرکزی ۹.۴ اینچی دایره شکل و صندلی‌های پارچه‌ای به رنگ خاکستری روشن یا مشکی وجود دارد. این صندلی‌ها در ردیف دوم دارای آپشن گرم کن صندلی هستند و فرمان نیز دارای گرم‌کن فرمان به صورت استاندارد است.

تیپ پایه مینی کوپر اس ۲۰۲۵ شامل یک صفحه نمایش دایره ای، یک هدآپ دیسپلی و مجموعه نسبتاً کاملی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌های راننده است. این امکانات شامل دوربین عقب، کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های خودکار، سیستم کمک پارک خودکار و موارد دیگر است.

مشتریانی که می خواهند خودروی آن ها با امکانات و آپشن های بیش تری همراه باشد، باید نسخه Signature Plus را با پرداخت هزینه اضافی در حدود۲,۴۰۰ دلار سفارش دهند. این هزینه اضافی برای مشتریان امکان، سفارش بدنه دورنگ در بخش سقف و بدنه خودرو را فراهم می کند که به نوعی این ترکیب رنگ یکی از امضاهای مینی در طراحی و تزیین خودروهایش است، همچنین در نسخه آپشنال، سیستم رانندگی نیمه خودکار هم بر روی خودرو عرضه می شود، اما بالاترین تیپ در مجموعه کوپر S، تیپ Iconic است که ویژگی‌های بیش تری مانند سیستم GPS به صورت واقعیت افزوده، صندلی‌های برقی، سیستم صوتی پیشرفته تر و استریو و ویژگی‌های دیگر را اضافه می‌کند. مشتریان برای سفارش نسخه فول آپشن باید هزینه بیش تری به میزان ۴,۱۰۰ دلاری به علاوه قیمت پایه پرداخت کنند، که قیمت نهایی را به میزان ۳۷,۲۹۵ دلار افزایش می دهد.

برند مینی اعلام کرده تولید مدل کوپر اس ۲۰۲۵ در حال انجام است و خودروها در ماه های آینده در نمایندگی های فروش کمپانی عرضه خواهند شد. در حال حاضر، این خودروی جذاب و دوست داشتنی در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۴، که از تاریخ ۲۹ مارس آغاز شده، رونمایی شده است.

۴.۵ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.