MG ZS فیس لیفت رونمایی شد + مشخصات فنی

MG ZS

شرکت “MG” به تازگی از مدل فیس لیفت “ZS” رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت چینی – انگلیسی MG به تازگی از مدل فیس لیفت کراس اوور ZS با طراحی الهام گرفته از خودروهای «مزدا» پرده برداری کرده است. از نظر طراحی نمای جلو، شاهد قرارگیری جلوپنجره جدید با طرح متفاوت، چراغ های LED با گرافیک جدید و سپر اسپرت تر نسبت به گذشته و مه شکن های جدید هستیم.

MG ZS

در قسمت عقب سپری با طراحی تهاجمی تر نصب شده و ظاهر چراغ ها تغییر یافته است. رینگ های جدید، زه های پلاستیکی و تریم آلومینیومی از دیگر نکات بدنه هستند.

کابین

در مدل های بالارده ام جی ZS از نمایشگر دیجیتالی جدیدی برای پشت آمپر دیجیتالی استفاده خواهد شد.

MG ZS

با این حال، در تمامی نسخه ها از نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی برای سیستم سرگرمی استفاده شده که از قابلیت های اپل کارپلی و اندروید اتو به صورت استاندارد بهره می برد. در مجموع در کابین MG ZS فیس لیفت طراحی ساده ای را شاهد هستیم. پنل کنترلرها و زیردستی جدیدی نیز در کابین دیده می شوند.

ویژگی های فنی

MG برای ZS فیس لیفت پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی را درنظر گرفته که چندان جذاب نیست. این پیشرانه تنها ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

MG ZS

انتقال قدرت توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو صورت می گیرد. همان طور که انتظار می رود، ZS خودروی سریعی نیست و در مدت زمان ۱۰٫۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.

MG ZS

بیشینه سرعت هم در عدد ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت ثبت می گردد. تنها نکته مثبت در بحث مشخصات فنی، مصرف سوخت ۶٫۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

MG ZS فیس لیفت در انگلستان با قیمت ۱۵٫۴۹۵ پوند به فروش می رسد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.