لامبورگینی کونتاش JDM ؛ ظاهری وحشی از یک سوپراسپرت کلاسیک

لامبورگینی کونتاش JDM
لامبورگینی کونتاش JDM

سال گذشته، شرکت تیونر ژاپنی، لیبرتی واک، یک فراری F40 پهن پیکر ساخت و در فضای مجازی سر و صدای بسیاری به پا کرد. اکنون، این شرکت این کار را دوباره با یک خودروی نمادین دیگر از دهه ۸۰ در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۲۴ انجام می دهد و آن خودرو چیزی نیست جز لامبورگینی کونتاش.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تصاویر موجود، تغییرات گسترده این تیونر را در ابرخودروی کلاسیک ایتالیایی نشان می دهد. مانند F40، انتظار می رفت کونتاش لیبرتی واک در بین علاقه‌مندان نظرات متفاوتی را به خود جلب کند. برخی از افراد ممکن است از ظاهر تهاجمی تر با بال بزرگ و گلگیرهای پهن لذت ببرند، اما برخی نیز احتمالاً از این تغییرات متنفرند.

لامبورگینی کونتاش JDM
لامبورگینی کونتاش JDM

نمای جلوی خودرو با یک شکاف برجسته و یک فاسیای پایینی با شکل مستطیلی که سه دهانه دارد به‌روز شده و ظاهری جعبه ای به جلوی کونتاش داده است. رکاب های پایینی وسیع تری در این خودرو به کار گرفته شده است که بین گلگیرهای پهن شده قرار دارند. لیبرتی واک همچنین یک دهانه در مقابل چرخ های عقب ایجاد کرده است تا دمای چرخ ها با ورودی هوا کنترل شود. خطوط عمودی رنگ بدنه در دریچه های بخش بالایی عقب خودرو نشان می دهد که این مدل یک کونتاش اصلاح‌شده به مناسبت ۲۵ سالگی این ابرخودروست. این سوپراسپرت کلاسیک روی چرخ های Rohana فورجد تیره رنگ با پره های Yشکل و لاستیک های تویو حرکت می کند.

واضح است که اسپویلر کارخانه ای کونتاش برای لیبرتی واک به اندازه کافی بزرگ نبود. این تیونر ژاپنی که در به‌روزرسانی و تیونینگ خودروهای JDM شهرت دارد، آن را با یک باله بزرگ‌تر جایگزین کرده است که به زیر سپر عقب وصل می شود. علاوه بر این، در بخش عقب خودرو به جای لامپ های داخلی در نسخه اصلی، از چراغ های عقب هم‌سطح استفاده شده است. یک دیفیوزر بزرگ نیز در زیر اگزوز چهارگانه به زیبایی قرار گرفته است.

لیبرتی واک هیچ قیمتی را برای این تغییرات اعلام نمی کند و وب سایت آن صرفاً هزینه را به عنوان «پرسش» فهرست می کند. با این حال، اگر شما صاحب یک لامبورگینی کلاسیک هستید، به نظر می رسد این شرکت مایل به تولید بیش تر این کیت های بدنه برای مشتریانی است که می خواهند به خودروهای خود این ظاهر وحشی را بدهند.

۴.۴ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.