تغییرات جدید کی ام سی J7

کی ام سی J7
کی ام سی J7

به تازگی، تغییرات اندکی در کی ام سی J7 شرکت کرمان موتور رخ داده است، که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کی ام سی J7 را می بایست یکی از موفق ترین سدان های حال حاضر بازار برشمرد، که سهم خوبی را هم در رده سدان های سایز متوسط نصیب کرمان موتور کرده است. این خودرو به دلایلی همچون طراحی ظاهری زیبا و متفاوت، امکانات مناسب و بهره مندی از شبکه خدمات کرمان موتور، مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

تغییرات جدید کی ام سی J7

کابین کی ام سی J7

تغییرات جدید J7 داخل کابین این خودرو رخ داده است. اگر به یاد داشته باشید، قبلاً در بخش های مختلف کابین این خودرو از جمله نوار میانی داشبورد، تودری ها و صندلی ها از پارچه ای استفاده شده بود که بسیاری آن را شبیه به پارچه جین می دانستند و چندان حس خوبی را منتقل نمی کرد. اکنون کرمان موتور، پوشش چرم را جایگزین این پارچه در تمام بخش ها کرده، که جلوه زیباتری به کابین بخشیده است.

مشخصات فنی KMC J7

کی ام سی J7 در بخش فنی به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز شده است، که فناوری GDi را نیز با خود به همراه دارد. این پیشرانه ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۲ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده که از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر (WDCT) این توان را به چرخ‌های جلوی این خودرو منتقل می‌کند. به لطف این مشخصات فنی قابل قبول، KMC J7 شتابی حدود ۸ ثانیه را دارد و از این نظر، یک خودروی تند و تیز محسوب می‌شود.

امکانات ایمنی و رفاهی

خودروی KMC J7 در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز امکانات بالایی دارد، که از جمله آن ها به ۶ ایربگ راننده، سرنشین جلو، کناری و پرده ای مجهز شده است و همچنین تعدادی سیستم ایمنی نظیر سیستم کنترل پایداری ESC، سیستم کنترل کشش TCS و سیستم کمک حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، کی لس استارتر، آینه های کناری تاشونده برقی دارای گرم‌کن، سنسور نور، سنسور باران، چراغ بدرقه و خوش آمدگویی، چراغ های جلو و عقب LED، تنظیم برقی صندلی راننده، گرم‌کن صندلی های جلو، کول باکس، درایو مود، صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی، سیستم مالتی مدیا با ۸ بلندگو، نمایشگر ۱۰.۴ اینچی و کلیدهای کنترلی از روی فرمان، کروز کنترل، شارژر وایرلس موبایل، صندوق عقب برقی، فرمان برقی با قابلیت تنظیم در ۳ حالت (کامفورت، استاندارد، اسپرت)، نورپردازی داخل کابین با قابلیت تغییر رنگ، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی و اتوهلد اشاره کرد.

۴ امتیاز از ۲۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.