معرفی بی وای دی فنگ چنگ بائو سوپر ۹

بی وای دی فنگ چنگ بائو سوپر ۹
بی وای دی فنگ چنگ بائو سوپر ۹

کانسپت بی وای دی فنگ چنگ بائو سوپر ۹ (Fang Cheng Bao Super 9) یک خودروی دو سرنشین زیبا از کمپانی بی وای دی است که به زودی در نمایشگاه پکن رونمایی خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چندی‌ست که چینی ها و به خصوص کمپانی بی وای دی به ساخت خودروهای سوپراسپرت روی آورده اند که از نمونه آن ها می توان به بی وای دی یانگ وانگ U9 اشاره کرد و اکنون زیرشاخه فنگ چنگ بائو (زیرشاخه ای جدید از بی وای دی که پایین تر از یانگ وانگ و بالای دنزا می ایستد) اقدام به معرفی یک سوپراسپرت دیگر تحت نام سوپر ۹ کرده است.

بی وای دی فنگ چنگ بائو سوپر ۹

بی وای دی فنگ چنگ بائو سوپر ۹

این خودرو دارای کابین خلبان دوگانه و صندلی‌های فیبرکربنی است. فرمان بیش‌تر مناسب خودروهای فرمول ۱ است و طراحی متفاوت و جذابی را ارائه می دهد. در نمای جلو چراغ های بسیار زیبا را با ورودی های هوای غول آسا در سپر شاهد هستیم و نمای عقب نیز به چراغ هایی شبیه به لوگوی Fang Cheng مزین شده است. این کانسپت زیبا که احتمالاً نسخه تولیدی آن بائو ۹ نام خواهد گرفت، به مناسبت ۳۰ سالگی بی وای دی طراحی و تولید شده و به همین سبب در نمای کناری آن عدد ۳۰ نقش بسته است.

کمپانی بی وای دی هنوز مشخصات فنی بائو ۹ را منتشر نکرده است و این خودرو به صورت رسمی و با مشخصات کامل، هفته آینده در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی خواهد شد.

۲.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.