بایک X7 ؛ کراس اوور لوکس بیجینگ

بایک X7 ؛ کراس اوور لوکس بیجینگ
بایک X7 ؛ کراس اوور لوکس بیجینگ

کمپانی بایک چین که چند وقتی است تغییر نشان تجاری را تجربه کرده و محصولات جدیدی را با نشان Beijing به بازار جهانی معرفی نموده است. یکی از محصولات جدید بایک با این نشان تجاری، کراس اوور X7 است که در جایگاه شاسی بلندهای تک دیفرانسیل و لوکس چینی قرار می گیرد. بِیجینگ نام جهانی شهر پکن چین است و در بسیاری بازارها، به این کراس اوور بیجینگ X7 هم گفته می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در بازار چین بایک X7 رقیب محصولاتی چون چانگان CS75، هاوال H6، ام جی RX5 و جک X7 یا همان KMC K7 به حساب می آید و در حال حاضر توانسته تا جایگاه خوبی را در بازارهای هدف بایک به دست بیاورد. کراس اوور X7 بایک در چند وقته گذشته توانسته تا علاوه بر فروش در چین، به بازار کشورهای خاورمیانه و عربی هم راه پیدا کند و به عنوان یکی از پرفروش ترین کراس اوور لوکس چینی در بازار آسیا شناخته شود.

مشخصات فنی بایک X7 :

بایک X7 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و GDi مجهز است که ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور چینی از نوع ۷ سرعته دو کلاچه و تَر است که توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت بهینه X7 توسط کمپانی سازنده ۶.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود و این کراس اوور می تواند تا به حداکثر سرعت حدود ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین شتاب بایک X7 در شرایط استاندارد عددی کمتر از ۹.۵ ثانیه است.

امکانات رفاهی و ایمنی بیجینگ X7 :

بایک یا همان بیجینگ X7 از نظر امکانات رفاهی و ایمنی می تواند در نسخه فول آپشن، با محصولی چون فونیکس تیگو ۸ پرو رقابت کند. این کراس اوور چینی در نسخه فول آپشن به رانندگی خودکار سطح ۲.۵، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، صندلی های برقی جلو با حافظه، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی یک پارچه مالتی مدیا و جلو آمچر (کلاستر)، نمایشگر لمسی TFT پنل تهویه، تهویه اتوماتیک دو کاناله با دریچه های ردیف عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ ها، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی (۱۹ اینچی سفارشی) نور پردازی داخل دکوراتیو کابین، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز است.

در بازار چین و بازارهای هدف بایک، کراس اوور X7 از نظر امکانات رفاهی و فناوری های جدید در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار دارد. البته باید این نکته را توجه داشت که نسخه فول آپشن بیجینگ X7 می تواند تا در بحث فناوری نسبت به رقبای هم رده خود جلوتر باشد.

قیمت بایک ( بیجینگ ) X7 :

در حال حاضر نسخه پایه بایک X7 در بازار چین ۱۱۴ هزار و ۹۰۰ یوان (حدود ۱۸ هزار و ۱۰۰ دلار) به فروش می رسد. اما نمونه فول آپشن بیجینگ X7 قیمت ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان را دارد و در بازارهای هدف این خودروساز چینی، با قیمتی نزدیک به ۲۳ هزار و ۶۰۰ دلار عرضه می شود.

سوالات متداول

بیجینگ X7 یا همان بایک X7 چه مشخصات فنی دارد؟

بایک X7 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و GDi مجهز است که ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور چینی از نوع ۷ سرعته دو کلاچه و تَر است که توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت بهینه X7 توسط کمپانی سازنده ۶.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود و این کراس اوور می تواند تا به حداکثر سرعت حدود ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین شتاب بایک X7 در شرایط استاندارد عددی کمتر از ۹

نسخه فول آپشن بایک X7 چه امکاناتی دارد؟

این کراس اوور چینی در نسخه فول آپشن به رانندگی خودکار سطح ۲.۵، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، صندلی های برقی جلو با حافظه، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی یک پارچه مالتی مدیا و جلو آمچر (کلاستر)، نمایشگر لمسی TFT پنل تهویه، تهویه اتوماتیک دو کاناله با دریچه های ردیف عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ ها، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی (۱۹ اینچی سفارشی) نور پردازی داخل دکوراتیو کابین، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز است.

قیمت بیجینگ X7 چقدر است؟

در حال حاضر نسخه پایه بایک X7 در بازار چین ۱۱۴ هزار و ۹۰۰ یوان (حدود ۱۸ هزار و ۱۰۰ دلار) به فروش می رسد. اما نمونه فول آپشن بیجینگ X7 قیمت ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان را دارد و در بازارهای هدف این خودروساز چینی، با قیمتی نزدیک به ۲۳ هزار و ۶۰۰ دلار عرضه می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.