کراس اوور جدید آلفارومئو شکار عکاس ها شد

کراس اوور آلفارومئو 2022
کراس اوور آلفارومئو ۲۰۲۲

همین چند روز پیش بود که نسخه پرتوتایپ کراس اوور جدید آلفارومئو یا همان Tonale با چراغ های عقب موقتی، دیده شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

هر چند آن تصاویر چندان واضح نبودند، اما عکس های جدیدی که از این کراس اوور شکار شده اند هم بسیار شبیه به آن ها به نظر می آیند، عکس هایی که دید بهتری از آن به ما می دهند. در نمای جلو با یک استتار سنگین سعی شده است جلوپنجره به عنوان المان اصلی طراحی های این برند ایتالیایی مخفی بماند. جدا از جلوپنجره، نمی توانیم نسبت به شبکه های بزرگ ورودی هوا در پایین سپر و رینگ های معروف پره ای شکل آلفارومئو بی تفاوت بمانیم. نکته قابل توجه دیگر این است که چراغ ها در مقایسه با آن چه در کانسپت Tonale 2019 دیده بودیم، بزرگ تر شده اند. به عنوان نکته بعدی می توان به انتقال دستگیره درهای عقب از روی ستون ها به خود درها اشاره کرد. در بخش عقب پرتوتایپ کراس اوور جدید آلفارومئو هم چراغ های موقتی جلب توجه می کنند. البته اگزوزهای یکپارچه داخل سپر عقب نیز از دید مستقیم، مخفی نگه داشته شده اند.

مشخصات فنی کراس اوور جدید آلفارومئو

به طور کلی، می توانیم بگوییم از این که آلفارومئو تناسبات طراحی نسخه کانسپت را در این مدل حفظ کرده است، کاملاً احساس رضایت می کنیم. این موضوع می تواند شروعی خوب و قوی را برای کراس اوور جدید آلفارومئو در زیر سایه مدل استلویو رقم بزند. همین ماه گذشته آلفا اعلام کرد که Tonale با پیشرانه پلاگین هیبرید از راه می رسد. در این صورت، Tonale اولین خودرو پاک آلفارومئو خواهد بود. فعلاً از سایر گزینه های آلفا برای قوای محرک کراس اوور جدیدش خبر نداریم، اما حداقل می دانیم که Tonale در بخش قوای محرک الکتریکی از ساختار مشترک با جیپ کامپس بهره می گیرد.

برنامه آلفارومئو برای آینده

طبق برنامه ریزی های انجام شده، کراس اوور جدید آلفارومئو در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ رونمایی می گردد. همچنین این خودرو تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ به تمام شوروم های آلفا در اروپا خواهد رسید. قرار است که برنامه فروش Tonale در ایالات متحده آمریکا نیز دنبال شود. با این حال، آلفارومئو اعلام کرده است حتا یک کراس اوور کوچک تر از Tonale هم در سبد محصولات آینده خود خواهد داشت. محصولی که احتمالاً Brennero نام می گیرد.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار   

طراحی کراس اوور جدید آلفارومئو با نسخه کانسپت چه تفاوتی دارد؟

نکته قابل توجه دیگر این است که چراغ ها در مقایسه با آن چه در کانسپت Tonale 2019 دیده بودیم، بزرگ تر شده اند. به عنوان نکته بعدی می توان به انتقال دستگیره درهای عقب از روی ستون ها به خود درها اشاره کرد.

مشخصات فنی کراس اوور جدید آلفارومئو چیست؟

همین ماه گذشته آلفا اعلام کرد که Tonale با پیشرانه پلاگین هیبرید از راه می رسد. در این صورت، Tonale اولین خودرو پاک آلفارومئو خواهد بود.

کراس اوور جدید آلفارومئو چه زمانی رونمایی می شود؟

طبق برنامه ریزی های انجام شده، کراس اوور جدید آلفارومئو در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ رونمایی می گردد. همچنین این خودرو تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ به تمام شوروم های آلفا در اروپا خواهد رسید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.