کیا استینگر ۲۰۲۱ معرفی شد

کیا استینگر 2021

پس از انتشار تصاویر جاسوسی بسیار از نسخه جدید «استینگر»، سرانجام کمپانی کره ای «کیا» نسخه ۲۰۲۱ این مدل پرطرف دار را معرفی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی کمپانی کره ای کیا تصاویر رسمی استینگر ۲۰۲۱ را منتشر کرده که برخلاف آن چه انتظار می رفت این خودرو تغییرات زیادی را در بحث ظاهری نداشته است. در نمای جلوی این خودرو طرح جلوپنجره پوزه ببر را داریم که حالا تبدیل به امضای طراحی های کیا شده است. چراغ های تمام ال ای دی جلو بازطراحی شده اند و شکل زیباتری به خود گرفته اند. در تصاویر منتشرشده به نظر می رسد با نسخه بازار کره استینگر روبه‌رو هستیم، چرا که از لوگوی متفاوت و مختص به این بازار در این خودرو استفاده شده است و در بازار آمریکا لوگوی کیا را روی این محصول خواهیم داشت.

کیا استینگر 2021

در نمای عقب خودرو تغییرات بیش تر به چشم می آیند. چراغ های عقب نه تنها طراحی جدیدی در بحث نور دارند بلکه پهن تر هم شده اند. همچنین چراغ راهنماهای عقب در نسخه جدید استینگر تغییر کرده اند و با ۱۰ عدد ال ای دی طراحی جدیدی به خود گرفته اند. برای مدل های قوی تر استینگر، مثل GT، انتظار می رود که اگزوزهای نقره ای با ابعاد بزرگ تر قابل سفارش باشند که با دیفیوزر خشن تر هماهنگ می شوند. در نمای کناری تغییر در طراحی رینگ های ۱۸ و ۱۹ اینچی این خودرو را داریم که به مراتب از مدل قبل زیباتر و پیچیده تر شده است. برای نسخه جدید استینگر امکان سفارش پکیج دارک هم فراهم شده که شامل قطعاتی جذاب تر در بخش دیفیوزر و اگزوزها می شود.

حتماً بخوانید : کیا اپتیما مطمئن ترین سدان خانوادگی در آمریکا

کیا استینگر 2021

در تصاویر منتشرشده از استینگر جدید، عکس کابین این خودرو هم دیده می شود. در جلوآمپر یک صفحه نمایش ۷ اینچی تمام دیجیتال را داریم که اطلاعات سفر و خودرو را در اختیار راننده قرار می دهد. آینه مرکزی بدون قاب طراحی شده و صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی بزرگ تر و به روز تر از نسخه قبل شده است. متریال و دوخت چرم روی داشبورد در تصاویر عالی به نظر می رسد و سیستم نورپردازی داخلی با انتخاب ۶۴ رنگ مختلف طراحی شده است. در طراحی صندلی های این خودرو از چرم ناپا استفاده شده و احتمالاً در رنگ های قرمز و بژ عرضه خواهد شد. البته طراحی داخلی‌ای که در تصویر می بینید مختص به بازار کره است و باید دید این خودرو با چه طراحی چرمی در آمریکا عرضه خواهد شد.

کیا استینگر 2021

هنوز در مورد پیشرانه های قابل سفارش برای مدل ۲۰۲۱ کیا استینگر اطلاعاتی منتشر نشده، اما احتمالاً موتور ۲٫۵ لیتر توربو کیا با خروجی ۳۰۴ اسب بخار را در این خودرو داشته باشیم و برای نسخه GT پیشرانه ۳٫۳ لیتری V6 با قدرت ۳۷۳ اسب بخار قابل سفارش خواهد بود. انتظار می رود فروش استینگر جدید اواخر سال ۲۰۲۰ در کره آغاز شود و پس از آن در دیگر بازارها هم عرضه این خودر صورت پذیرد. کیا با ارتقای استینگر به دنبال آن است که مشتریان بیش تری را به سمت خود جذب کند و بازار هدف استینگر بازار مشتریانی است که به سراغ خودروهای اسپرت آلمانی می روند.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.