هیوندای النترا N لاین با ۲۰۱ اسب بخار قدرت معرفی شد + آلبوم تصاویر

هیوندای النترا N لاین

ماه ها پس از معرفی «هیوندای النترا»ی فیس لیفت، اکنون نسخه «N لاین» این خودرو با قدرت بیش تر نیز رونمایی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت «هیوندای» به تازگی در راستای تکمیل سبد محصولات خانواده النترا، از نسخه اسپرت تر N لاین این خودرو رونمایی کرده است. هیوندای النترای N لاین از ظاهر تهاجمی تر و پیشرانه قدرتمندتر بهره می برد.

النترا N لاین

از نظر ظاهری، چهره النترا N لاین در بخش هایی همچون جلوپنجره مشبک، دو ورودی هوا در گوشه سپر و تریم مشکی در بخش های مختلف همچون پوشش آینه های کناری و ورودی های هوا تغییر یافته است. در قسمت عقب خودرو نیز تغییراتی همچون نصب باله عقب یکپارچه روی صندوق عقب، دیفیورز زیر سپر و دو خروجی اگزوز کرومی صورت گرفته است.

هیوندای النترا تریم N-Line

در تریم N-Line در حالت استاندارد از رینگ های ۱۸ اینچی دورنگ با پوشش تیره و متالیک استفاده شده است. این رینگ ها در جذابیت هر چه بیش تر ظاهر خودرو نقش بسزایی ایفا می کنند. درون کابین خودرو نیز به منظور شخصی سازی بیش تر تریم N لاین، از صندلی ها و فرمان چرمی استفاده شده و در بخش های مختلف شاهد استفاده از تریم متالیک هستیم.

مشخصات فنی هیوندای النترا N لاین ۲۰۲۱

بدون شک مهم ترین تغییر در تریم جدید N لاین، بهره مندی از پیشرانه جدید با قدرت بیش تر است. پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر قرارگرفته در زیر کاپوت خودرو ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

هیوندای النترا N لاین 2021

خریداران می توانند دو جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه را برای خودرو سفارش دهند. از دیگر تغییرات فنی مهم النترا N لاین می توان به دیسک های ترمز بزرگ تر و سیستم تعلیق سفت تر اشاره کرد.

سیستم های ایمنی و کمک راننده

هیوندای النترای N لاین

هیوندای النترای N لاین در بحث سیستم های ایمنی و کمک راننده نیز با دست پر وارد میدان شده است. از جمله فناوری های ایمنی استاندارد خودرو می توان به رادار راهنمای تصادف از جلو، راهنمای ماندن در خط، راهنمای دنبال کردن خط، راهنمای نوربالا، هشدار میزان هوشیاری راننده، راهنمای نقطه کور و هشدار خروج از پارک اشاره کرد.

تریم جدید هیوندای النترا

به گفته هیوندای، تریم جدید النترا از فصل پاییز امسال در بازارهای جهانی عرضه می شود. قیمت این خودرو تاکنون مشخص نشده است. افزون بر النترا، «سوناتا»ی N لاین نیز در آینده ای نزدیک با پیشرانه قدرتمند ۲٫۵ لیتری توربوشارژ رونمایی خواهد شد.

گالری تصاویر هیوندای النترا N لاین ۲۰۲۱

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.