هوآیرای ایمولا به عنوان قدرتمندترین مدل پاگانی معرفی شد

پاگانی هوآیرای ایمولا

شرکت «پاگانی» به تازگی نسخه مخصوصی از «هوآیرا» با نام «ایمولا» را معرفی کرده که تنها به تیراژ ۵ دستگاه محدود می شود.

مدیران 777 مدیران 777

نام این خودرو از پیست مسابقه ای مشهور ایمولا در ایتالیا گرفته شده است و خشن ترین مدل هوآیرا محسوب می شود. همان طور که گفته شد، تنها ۵ دستگاه از این مدل جذاب تولید می شود که تمامی آن ها از قبل فروخته شده اند. پاگانی اکنون عکس های رسمی یکی دیگر از نمونه های هوآیرای ایمولا را به همراه مشخصات فنی آن منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
پاگانی هوآیرای ایمولا

ویژگی های فنی پاگانی هوآیرا ایمولا

پیشرانه ۶ لیتری ۱۲ سیلندر این خودرو ۸۲۷ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت نیز توسط جعبه دنده ۷ دنده اتوماتیک انجام می گیرد. این مدل ۳۶ اسب بخار قدرت و ۵۰ نیوتن متر گشتاور بیش تر نسبت به هوآیرا BC رودستر تولید می کند و اکنون لقب قدرتمندترین خودروی پاگانی را به نام خود ثبت کرده است. افزون بر پیشرانه قدرتمندتر، کیت بدنه آیرودینامیکی جدیدی برای هوآیرای ایمولا درنظر گرفته شده که داون فورس بیش تری تولید می کند.

پاگانی هوآیرای ایمولا

در قسمت عقب باله عقب بزرگ تر و یک دیفیوزر عریض نصب شده که در پایداری بیش تر خودرو نقش بسزایی خواهد داشت. در قسمت جلو ورودی های هوای بیش تری دیده می شود و روی سقف نیز به سبک زوندا یک اسکوپ هوا نصب شده است. هوآیرا ایمولا، با توجه به تغییرات انجام گرفته، اکنون تنها ۱۲۴۶ کیلوگرم وزن دارد.

پاگانی هوآیرای ایمولا

تاکنون در رابطه با قیمت پاگانی هوآیرا ایمولا اطلاعاتی منتشر نشده است، اما با توجه به قیمت ۲٫۵ میلیون دلاری مدل BC رودستر، باید قیمت بیش تری را از هوآیرای ایمولا انتظار داشته باشیم. پاگانی از مدل BC رودستر تنها ۴۰ نمونه تولید کرد. بنابراین، بعید به نظر نمی رسد که پاگانی مدل هوآیرا ایمولا را با قیمتی نزدیک به ۳٫۵ میلیون دلار به فروش برساند.

پاگانی مدل هوآیرا ایمولا را با قیمت ۵٫۴۱ میلیون دلار عرضه خواهد کرد!

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.