مزدا ۳ توربوشارژ با ۲۲۷ اسب بخار قدرت رونمایی شد

مزدا 3 توربوشارژ

نمایندگی «مزدا» در مکزیک پیش از معرفی رسمی «مزدا ۳ توربو» جدید در بازار آمریکا، با انتشار ویدیویی از این خودرو پرده برداری کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

نسل جدید هاچ بک جذاب مزدا ۳ با پیشرانه توربوشارژ به تازگی رونمایی غافل گیر کننده ای را از طریق کانال یوتیوب مزدا مکزیک تجربه کرده است. بدین ترتیب، مدیرعامل مزدا مکزیک پیش از موعد معرفی رسمی مزدا ۳ توربو در آمریکا، از مشخصات فنی این خودرو پرده برداشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

ویژگی های فنی

مزدا 3 توربوشارژ

طبق مشخصات اعلام شده، مزدا ۳ توربو از پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با فناوری SKYACTIV-G بهره می برد. این پیشرانه قادر به تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و گشتاور خارق العاده ۴۲۰ نیوتن متر است. چنین گشتاوری با توجه به وزن کم و ابعاد کوچک بدنه، رقم قابل توجهی به شمار می رود. این پیشرانه در مدل های مزدا ۶ و مزدا CX-5 نیز به کار رفته است. انتقال قدرت توسط جعبه دنده ۶ سرعته خودکار به هر دو اکسل انجام می گیرد. هنوز مشخص نیست که جزییات فنی منتشرشده برای بازار آمریکا نیز یکسان باشد، اما به احتمال زیاد نباید تفاوت چندانی میان نسخه بازار مکزیک و آمریکا وجود داشته باشد.

مزدا 3 توربوشارژ

از نظر ظاهری میان مزدا ۳ توربوشارژ و مزدا ۳ استاندارد تفاوت چندانی وجود ندارد. از جمله ویژگی های خاص این خودرو می توان به سیستم صوتی بوز با ۱۲ بلندگو، سانروف الکترونیکی، رینگ های ۱۸ اینچی و چراغ های LED اتوماتیک اشاره کرد.

فروش مزدا ۳ توربوشارژ از تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۲۰ در بازار مکزیک آغاز می شود. این خودرو در دو تریم گرند تورینگ و سیگنچر به ترتیب با قیمت های ۲۲٫۰۰۰ و ۲۳٫۸۰۰ دلار فروخته می شود. مدتی بعد، مدل سدان مزدا ۳ توربوشارژ نیز به بازار عرضه می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.