تویوتا لندکروزر Sahara Horizon معرفی شد

تویوتا لندکروزر Sahara Horizon

شرکت «تویوتا» به تازگی نسخه محدودی از «لندکروزر Sahara Horizon» را معرفی کرده است. این خودرو مخصوص بازار استرالیا درنظر گرفته شده و ۱۲۹٫۰۹۰ دلار استرالیا (معادل ۸۶٫۳۳۵ دلار آمریکا) قیمت دارد. مدل مخصوص Sahara Horizon تنها در ۴۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تغییرات بدنه تویوتا لندکروزر Sahara Horizon

تویوتا لندکروزر Sahara Horizon

از نظر ظاهر، تغییرات بدنه تویوتا لندکروز را می توان به جلوپنجره تیره، چراغ های تیره و قاب مه شکن های تیره تقسیم بندی کرد. چراغ های LED و رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی نیز از دیگر ویژگی های لندکروز Sahara Horizon محسوب می شود.

تغییرات کابین

تویوتا لندکروزر Sahara Horizon

درون کابین از صندلی های چرم با دوخت مخصوص استفاده شده که نشان Sahara روی آن دیده می شود. فرمان چرمی به همراه گرم کن، دوخت مخصوص درها، سقف مشکی با رگه کرومی و نور خوش آمد گویی لندکروزر در هنگام ورود به خودرو از دیگر نکات متمایز کابین است. افزون بر این ویژگی ها، سیستم تهویه چهارنقطه ای، گرم کن و سردکن صندلی های برقی، سیستم صوتی پریمیوم، ردیاب ماهواره ای sat-nav و بسته Toyota Safety Sense مخصوص نیز در این نسخه مخصوص به کار رفته است.

تویوتا لندکروزر Sahara Horizon

به گفته «شان هنلی»، مدیر بخش فروش و بازاریابی تویوتا استرالیا: تاریخچه حضور تویوتا در استرالیا به سال ۱۹۵۸ باز می گردد که این خودرو برای تردد در مسیرهای کوهستانی و برفی وارد استرالیا شد. از آن زمان تاکنون، تویوتا لندکروزر نقشی اساسی در زندگی مردم استرالیا از ساحل تا جنگل داشته است. نسخه جدید هورایزن جذابیت ظاهری بیش تری را در اختیار خریداران قرار می دهد. افزون بر این، توانایی ها و قابلیت های داخل و خارج جاده ای تویوتا لندکروزر نیز حفظ شده است.

ویژگی های فنی

تویوتا لندکروزر Sahara Horizon

تویوتا لندکروزر هورایزن با پیشرانه ۴٫۵ لیتری ۸ سیلندر توربودیزل با ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور عرضه می شود. این گشتاور بین ۱۶۰۰ تا ۲۶۰۰ دور بر دقیقه به دست می آید. انتقال قدرت نیز توسط جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ ها صورت می گیرد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.