اولین تصاویر از هیوندای کنا N منتشر شد

هیوندای کنا N
«هیوندای» به تازگی مراحل آزمایش کراس اوور «کنا N» را در پیست نوربرگ رینگ آغاز کرده است. در همین راستا، اولین عکس های کراس اوور جذاب هیوندای بدون پوشش مخصوص منتشر شده است. بدنه خودرو مشابه نسخه هیبریدی است اما تغییراتی همچون رینگ ها و کالیپرهای ترمز بزرگ تر در کنا N دیده می شود.
هیوندای کنا N
ظاهر جدید کاپوت و اینترکولر قرارگرفته در جلوپنجره، نشان از قدرتمندتر بودن پیشرانه این مدل دارد. آخرین باری که هیوندای در رابطه با کنا N صحبت کرده بود، از قرارگیری پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ متعلق به i30 N در این خودرو خبر داده بود. بدین ترتیب می توان انتظار داشت کنا N از پیشرانه ۲۴۶ اسب بخاری و جعبه دنده ۶ دنده دستی بهره مند شود.
هیوندای کنا N
باتوجه به معرفی فولکس واگن T-Roc R، هیوندای می تواند نسخه قدرتمندتر ۲۷۱ اسب بخاری از پیشرانه مذکور را نیز عرضه کند که اکنون در حد حدس و گمان است. خلاف نسخه ۱٫۶ لیتری توربو GDI کنونی با ۱۷۱ اسب بخار که از انتقال قدرت به تمامی چرخ ها بهره می گیرد، کنا N دیفرانسیل جلو خواهد بود. شاسی هیوندای کنا N با قطعاتی مشابه هیوندای i30 N تقویت می شود اما سیستم تعلیق و فرمان خودرو به صورت انحصاری به روزرسانی خواهد شد.
هیوندای کنا N
بدنه خودرو نیز تهاجمی تر خواهد بود و از قطعاتی همچون سپر جلو و عقب جدید، رکاب های پهن تر، باله عقب و رینگ و لاستیک های بزرگ تر بهره خواهد برد. هیوندای قصد دارد کنا N را پس از i20 N که در اوایل سال ۲۰۲۰ برای رقابت با فورد فیستا عرضه می شود، رونمایی کند. بدین ترتیب، هیوندای کنا N در میانه سال ۲۰۲۰ در سگمنت خودروهای کراس اوور ساب کامپکت عرضه خواهد شد.
هیوندای کنا N
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.