۵ تکنیک تضمینی افزایش رتبه سایت با آموزش سئو

آموزش سئو

آموزش سئو، تکنیک هایی را به شما می آموزد که با بکارگیری آن بر روی وب سایت خود، خیلی زود خود را جزو رتبه های برتر نتایج گوگل می بینید. تکنیک هایی که دیجی کالا، دیوار، نیوسئو به سرعت به لینک های یک در نتایج گوگل رسانده است. این تکنیک ها که بیش از ۷۰ درصد بهینه سازی وب سایت شما را شامل می شود، در ادامه نکاتی درباره آن ها برای شما توضیح داده ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تکنیک هایی که می تواند برگ برنده ای برای رسیدن به نتایج شگفت انگیز لینک یک شدن گوگل باشد. در این راستا سوالاتی ممکن است برای شما ایجاد شود:

کدام تکنیک ها در آموزش سئو، مهم تر است؟

چگونه از این تکنیک ها برای بهینه سازی وب سایت استفاده کنیم؟

با ما همراه باشید تا متوجه شوید کدام سرفصل های سئو از نظر اساتید سئو، بیشتر اهمیت دارد.

موبایل فرندلی یا دوستدار موبایل؛ کلیدی ترین نکته سئو در سال ۲۰۲۰

این خواسته بسیاری از ماست که در کسب و کار خود تبدیل به یک برند معتبر شویم. پس باید توجه همه کاربران را از هر طریقی، به خود جلب کنیم. کاربران موبایلی امروزه درصد زیادی از جستجوگران گوگل را به خود اختصاص داده اند. حال اگر وب سایت شما به خوبی، ریسپانسیو نشده باشد یعنی برای قالب موبایل، بهینه سازی نشده باشد، قطعا حجم زیادی از بازدیدهای خود را از دست می دهید. موبایل فرندلی بودن می تواند مزیت های زیر را برای شما داشته باشد:

  1. افزایش چند ۱۰ برابری بازدید سایت
  2. کاربران هر زمان می توانند از خدمات شما استفاده کنند
  3. شاید دیگر نیازی به طراحی اپلیکیشن، نداشته باشید.
  4. کاربران بهتر به شما و خدماتتان اعتماد می کنند.

سرعت سایت؛ تاثیر عجیب اما باورکردنی در افزایش آمار بازدید وب سایت

یکی از سرفصل های آموزش سئو که شامل نکات کاربردی زیادی می شود، بهینه سازی سورس سایت است. من می خواهم به شما اهمیت فوق العاده این فاکتور را نشان دهم. بیشتر ما افراد، در انجام کارها عجله داریم و می خواهیم خیلی سریع کار خود را انجام دهیم، محصولی برای خود سفارش دهیم و یا نوبتی برای استفاده از خدمات سایت بگیریم. حال کافی است با یک وب سایت کند، روبرو شویم. سریعا از آن خارج شده و دیگر به آن مراجعه نمی کنیم.

آموزش سئو

اکنون متوجه اهمیت این موضوع شدید. گوگل برای کاربرانی که سریعا بنا به دلایلی همچون سرعت کند وب سایت، از آن خارج می شوند، درجه یا نرخی را در نظر گرفته است.

نرخ پرش یا bounce rate عددی است که هر چقدر خروج کاربران به طور ناگهانی در لحظه ورود به وب سایت، بیشتر باشد، این عدد نیز افزایش می یابد. بالا بودن نرخ پرش، برای سئو سایت و رتبه آن واقعه ای حول ناک است.

حال اینکه چطور این عدد را کاهش دهیم، مباحثی است که در دوره آموزش سئو به عنوان یک سرفصل مهم بیش از ساعت ها، به آن پرداخته خواهد شد.

تولید محتوا؛ پادشاه مباحث سئو

شما که این مقاله مطالعه می کنید، قطعا می دانید که تولید محتوا برای سئو سایت چقدر اهمیت دارد. اما زمانی به اهمیت بسیار بالای آن پی می برید که با استادان سئو وب سایت در دوره های آموزش سئو وب سایت هایی مثل وبسیما، نیوسئو و … همراه باشید. تولید محتوا جذاب، کاربردی و آموزنده، قطعا مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. برخی از نتایج تولید با کیفیت محتوا برای کسب و کارها به شرح زیر است:

  1. افزایش باور نکردی بازدید سایت
  2. افزایش فروش محصولات و خدمات
  3. بالا رفتن فاکتور Time on site و page view
  4. کاهش نرخ پرش

دوره های آموزش سئو وب سایت نیوسئو در رابطه با این سرفصل اساسی، توضیحاتی را ارائه کرده است:

((آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود)).

آموزش سئو

لینک سازی داخلی؛ ارتباط هرچه بهتر صفحات داخلی سایت

لینک سازی داخلی اگر به صورت تکنیکی و با توجه به نکات اساسی آن انجام بگیرد، نتایج شگفت انگیزی برای شما دارد. یک استراتژی لینک سازی داخلی اصولی و هدف گذاری شده، باید با توجه به درصد اهمیت صفحات مختلف سایت، انجام بگیرد. لینک سازی داخلی، سرفصل های زیادی را تحت تاثیر خود قرار می دهد و همین طور بازدهی های فوق العاده ای نیز برای شما به همراه دارد. شما باید مسیر را برای ربات گوگل هموار کنید تا به بهترین شکل وب سایت شما را کراول کند.

ایمن سازی برای کاربران با دریافت گواهینامه ssl

نداشتن گواهینامه ssl اثرات ناگواری برای شما خواهد داشت. طبق گفته استادان سئو دوره های آموزش سئو در آینده ای نه چندان دور، مرورگرها اجازه بازدید کاربران از وب سایت های بدون گواهینامه SSL را نمی دهند. این یعنی نصب تابلو منطقه غیر ایمن بر سر ورودی وب سایت شما. برخی از مرورگرها همچون کروم در قسمت آدرس بار سایت، سایتهای بدون گواهینامه را با عبارت Not secure مشخص می کنند که حکم همان تابلو منطقه نا امن را برای کاربران دارد.

مزایای استفاده از تکنیک های تضمینی سئو سایت

ما ۵ تکنیک تضمینی را برای شما بررسی کردیم. این تکنیک ها، هر کدام به نحوی، تحول عظیمی را در بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجوگر ایجاد خواهد کرد. البته اگر متوجه مزایای فوق العاده شرکت در دوره آموزش سئو و یادگیری اصول آن به صورت تخصصی را بدانید، لحظه ای برای ثبت نام در این دوره ها، معطل نمی کنید.

  1. رسیدن به لینک یک گوگل
  2. درآمدزایی به روش های مختلف
  3. برندسازی به بهترین شکل ممکن
  4. افزایش بازدید وبسایت

حال برای تحقق اهداف بالا و تحقق رویاهایتان، کافیست بهترین دوره آموزش سئو را برای خود انتخاب کنید و با اندکی تلاش منتظر اتفاقات خوشایند برای خود و کسب و کار خود باشید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.