خرید آنلاین لوازم یدکی چانگان از وب‌ سایت توربویدک

توربویدک

بنا بر گفته‌ی علیرضا نیک‌آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران در مورد تامین قطعات لوازم یدکی خودروهای چینی، در حال حاضر به دلیل کمبود تولیدات لوازم یدکی در داخل و نیاز مداوم به واردات این قطعات در تامین لوازم یدکی مورد نیاز به مشکل برخورده ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکتهایی که این خودروها را وارد کرده‌اند بستر مناسب برای تامین لوازم یدکی ایجاد نکرده‌اند. از طرفی برخی سودجویان در حال توضیع قطعات بسیار کم کیفیت هستند که موجب سردرگمی خریداران شده است. عدم وجود لوازم یدکی مرغوب و کافی و همچنین عدم وجود دانش فنی مناسب به منظور تعمیر این گروه از خودروها موجب شده که به هنگام فروش این خودرو افت قیمت بسیار شدیدی شامل حال خریداران شود.

چانگان در حال حاضر یکی از برندهای معروف و پر فروش خودروهای چینی در داخل ایران است. شرکت چانگان موتورز در سال ۱۸۶۲ پی ریزی شد و هم اکنون عضو ۴ خودرو سازی برتر چین و همچنین بزرگترین برند خودرو در چین می‌باشد. این شرکت در طراحی بدنه و موتور از فورد کمک می‌گیرد و تنها برند چینی است که هیچ برند زیر مجموعه‌ای ندارد.برند چانگان در ایران با خودروی CS35 معرفی شد که استقبال خوبی از این خودرو شده و تعداد بسیار زیادی از این مدل هم اکنون در ایران در حال حرکت می‌باشد. این خودروی شاسی بلند  نیز مانند دیگر خودروهای چینی با مشکل لوازم یدکی روبه رو است. به شکلی که لوازم یدکی چانگان به راحتی حتی در بازار مرکزی قطعات یدکی خودروی تهران نیز یافت نمی‌شود. در این میان فروشگاه آنلاین لوازم یدکی توربویدک با ایجاد پل‌های ارتباطی میان وارد کنندگان و همچنین تولید کنندگان با کیفیت داخلی تعداد بسیار زیادی از انواع لوازم یدکی چانگان را بر روی سایت قرار داده است.

توربویدک

توربویدک فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو است که با هدف تسهیل فرایند تهیه و توزیع سریع قطعات راه اندازی شده است. از جمله امکانات توربویدک:

پشتیبانی فنی :

با گذشت زمان تیم پشتیبانی سایت به منظور کمک به مشتریان ، یک تیم فنی و مشاوره به سیستم پشتیبانی اضافه کرده است.  تنوع محصولات و همچنین وجود قطعات یدکی با برندهای مختلف در بازار موجب سردرگمی مشتریان شده است که وظیفه این تیم راهنمایی و مشاوره کاربران برای خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین قطعه می باشد.

استعلام قیمت:

در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار محصول در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی توربویدک برای خودرهای داخلی و خارجی قرار دارد. درصورتی که محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید، همواره می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۵۳۰ تماس حاصل فرمایید و قیمت قطعات مورد نظر خود را استعلام کنید.

ارسال اکسپرس در تهران:

توربویدک به تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال دارد و با توجه به محدوده شهر کاربر، ۲۴ تا ۹۶ ساعت کاری سفارشات به دست کاربران می رسد. در شهر تهران علاوه بر ارسال عادی، امکان ارسال اکسپرس وجود دارد تا کاربران پس از ثبت سفارش در همان روز بسته خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که سفارش های بالای ۳۰۰ هزار تومان برای تمامی شهرها رایگان می باشد و کاربر هزینه ای بابت ارسال پرداخت نمی کند.

توربویدک

ثبت سفارش تلفنی:

درصورتی که دسترسی به اینترنت ندارید و تمایل به ثبت سفارش در سایت توربویدک را دارید، می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۵۳۰ تماس بگیرید و سفارش خود را آفلاین ثبت نمایید.

چه قطعات و خودروهایی در سایت توربویدک قرار دارد ؟

در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار محصول برای خودروهای داخلی و خارجی در توربویدک قرار دارد. از قطعات مصرفی مثل دیسک و صفحه و لنت ترمز تا قطعات بدنه مثل رودری و سپر خودرو برای بیش از ۵۰ خودرو ازجمله خودروهای داخلی مثل پراید ، لوازم یدکی ۲۰۶ و سمند تا خودروهای خارجی مثل ماکسیما و برلیانس و … در سایت توربویدک موجود می باشد.

توربویدک در یک نگاه:

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو توربویدک با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید. «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو توربویدک هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی توربومگ با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه خودرو و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.