تخفیف ویژه فیلترهای مصرفی برای مالکان هیوندای

هیوندای آزرا KTL

شرکت “KTL” به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات «هیوندای» در ایران، به تازگی کمپین جدیدی را برای مالکان خودروهای این نشان کره ای برگزار کرده و در این طرح، خدمات و تحفیف های ویژه ای را برای خودروهای هیوندای در نظر گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار» به نقل از روابط عمومی شرکت KTL، مالکان انواع خودروهای هیوندای می توانند تا ۲۹ خرداد ۹۹ به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند و در کنار بهره مندی از خدمات پس از فروش رسمی، فیلترهای مختلف خودرویشان را با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند. فیلتر هوا و فیلتر روغن از جمله قطعاتی هستند که در کمپین جدید KTL شامل ۱۰ درصد تخفیف شده اند و تخفیف مربوط به فیلتر کابین ۳۰ درصد اعلام شده است. مشتریان خودروهای بنزینی و هیبریدی هیوندای می توانند این قطعات را با قیمتی کم تر نیز خریداری نمایند.
با توجه به این که «کرمان موتور» و KTL به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران شناخته می شوند، قطعات ارائه شده توسط این شرکت دارای اصالت کالا و مورد تایید کمپانی هیوندای هستند. همچنین براساس اصول کاری هیوندای و KTL، لوازم مصرفی و خدمات ارائه شده در تعمیرگاه های این شرکت با گارانتی همراه هستند و مشتریان می توانند از این خدمت جهانی نیز بهره مند شوند. در حال حاضر، شرکت KTL کمپین خدمات پس از فروش محصولات هیوندای را در تمام نمایندگی های خود برگزار کرده و مالکان خودروهای مختلف هیوندای می توانند با مراجعه به مراکز خدماتی این شرکت از تخفیف های این طرح ویژه استفاده نمایند. همچنین یکی از ویژگی های اعلام شده در این طرح، آغاز ارائه خدمات گارانتی رسمی و رایگان «سوناتا هیبرید»های موجود در بازار ایران توسط KTL است و براساس برنامه ریزی های جدید کمپانی هیوندای کره جنوبی، از این پس KTL به ارائه خدمات گارانتی به خودروهای اعلام شده از طرف هیوندای خواهد پرداخت.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.