تحولی عظیم در صافکاری بدون رنگ همراه با کریسمس

تحولی عظیم در صافکاری بدون رنگ همراه با کریسمس
تحولی عظیم در صافکاری بدون رنگ همراه با کریسمس

چند روزی است که وارد سال جدید میلادی شده ایم و دنیا حال و هوای کریسمس را به خود گرفته است. همانطور که می دانید تمامی عرصه های صنعت به دنبال عرضه روش های نوین و جدید برای خود هستند که در زمینه خود پیشرفتی را شاهد باشند. صنعت صافکاری نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و هر ساله شاهد روش های جدیدی برای صافکاری بدون رنگ هستیم. پیش از این با بروز هر سانحه ی تصادف و یا برخوردی بدون استثنا رنگ بدنه خودرو آسیب میدید و برای حل مشکل پیش آمده صافکاران محترم مجبور به رنگ آمیزی بدنه خودرو بودند. اما این روزها این این مشکل توسط سردمداران این صنعت در حال حل شدن است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تو رفتگی بدنه خودرو و یا آسیب دیدگی های سطحی که به بدنه خودرو وارد می شود در عمده موارد باعث می شد که خودرو رنگ آمیزی شود و همین امر تاثیر مستقیمی بر قیمت خودرو داشت. یعنی خودرویی که رنگ آمیزی شده است از قیمت آن به شدن کاسته می شد حتی اگر آسیب جدی ندیده باشد. این موضوع برای صاحبین خودرو بسیار آزاردهنده بود. در پی همین امر روش های جدیدی برای کاهش رنگ آمیزی خودرو ایجاد شد که در سال های اخیر توانست بسیار موفق عمل کند. این روزها صافکاری به یک هنر تبدیل شده است که کمتر کسی می تواند از عهده آن بربیاد. چرا که کوچکترین اشتباه در کاربرد ابزارهای صافکاری باعث می شود که بدنه خودرو آسیب ببیند. بنابراین این مهم را در نظر داشته باشید که می بایست حتما برای صافکاری بدنه خودرو خود به یک مجموعه با تجربه مراجعه کنید تا از مشکلات جدیدتر جلوگیری شود. در ادامه یکی از بترین تعمیرگاه ها در زمینه صافکاری خودرو را به شما معرفی خواهیم کرد.

مدیران 777 مدیران 777

صافکاری بدون رنگ در تهران

احتمالا برایتان جالب باشد که بدانید شیوه های ترمیمی و صافکاری های بدون رنگ ریشه در کدام دوران دارند و از چه زمانی شروع به استفاده از آن ها شد. این روش در ابتدا در سال ۱۹۳۱ ابداع شد که در آن سال فردی به نام فرانک تلاش کرد که ظروف طلا، نقره و مس را بازساری کند. پس از آن نمایشگاه ایجاد شده برای موتور جرقه صافکاری بدون رنگ را در ذهن افراد زد. در این نمایشگاه روزانه پس از بازدید افراد خراش ها و تورفتگی هایی بر روی بدنه موتورها ایجاد می شد که نیازمند رنگ آمیزی برای روز بعد داشت. برای اولین بار اسکار از یک دسته چوبی چکش برای بیرون کشیدن تورفتگی ها ایجاد کرد و در نهایت امروزه این کار تبدیل به یک تکنیک شده است.

صافکاری به روش های نوین

روزانه هزاران تصادف کوچک وب زرگ رخ می دهد که به طور قطع در صورتی که تصادف مهیبی رخ ندهد افراد نگران کاهش قیمت خودرو خود هستند. از بین رفتن رنگ بدنه خودرو یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود قیمت خودرو به شذت افت کند. اما روش های نوین در صافکاری خودرو مانع از کاهش قیمت خودرو شده است. متداول ترین و جدیدترین تکنیکی که در حال حاضر برای صافکاری بدنه خودرو وجود دارد صافکاری pdr می باشد که در این روش با استفاده از میله های فلزی و گیره های بدنه قری و یا تورفتگی بدنه خودرو درست می شود.

صافکاری pdr در ابتدا با ابزارهای محدودی شروع به کار کرد اما این روزها دارای یک مجموعه بزرگ می باشد که هر یک از ابزارها برای بخش های خاصی از خودرو طراحی شده است. در این روش صافکار به طور مستقیم با روی خودرو در ارتباط نیست و از سطح زیرین بدنه انجام به کار می کند به همین دلیل با رنگ بدنه خودرو برخوردی صورت نمی پذیرد.

یک فرآیند نسبتا جدید باعث از بین رفتن آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل می شود. را صافکاری با میله های PDR می نامند. که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری با میله های PDR به عنوان صافکاری و نقاشی ماشین شناخته می شود. این یکی از تفاوت صافکاری معمولی و صافکاری با میله های PDR می باشد. در صافکاری ماشین با دستگاه می توان بر روی هر دو صفحه ی آلومینیومی و فولادی نیز استفاده کرد.

تحولی عظیم در صافکاری بدون رنگ همراه با کریسمس
تحولی عظیم در صافکاری بدون رنگ همراه با کریسمس

هزینه صافکاری pdr

هرینه های صافکاری با توجه به نوع و شدت صافکاری تعیین می شوند. صافکاری را می توان جزو مشاغلی دانست که نمی توان برای آن مقیاس و قیمت تعیین شده در نظر گرفت. قیمت صافکاری با توجه به مهارت و تجربه ای که صافکار دارد نرخ تعیین می شود که در بین همه صاحبان شغل که در این زمینه فعالیت می کنند متفاوت است. عموم مردم در خرید یا تعمیر وسیله مدنظر خود به دنبال با کیفیت و ارزان ترین محصول یا تعمیرگاه هستند هزینه های صافکاری به عوامل متعددی بستگی دارد.

از جمله این عوامل می توان به برند و مدل خودرو اشاره کرد که هرچه مدل خودرو بالاتر باشد مسلما مواد و ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرد گران تر خواهد بود زیرا تعداد لایه هایی که در ایجاد بدنه خودو می باشد به مراتب بیشتر است. همچنین نوع صافکاری نیز بر روی قیمت صافکاری بدون رنگ بسیار تاثیرگذار است.

مرکز صافکاری بدون رنگ در تهران

کار صافکار در صافکاری بدون رنگ برطرف کردن تورفتگی ها و فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه خودرو می باشد که این کار با استفاده از ابزارآلات مدرن و تخصصی صورت می گیرد که در هر تعمیرگاهی نمی توان آن را یافت درحالی که مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی با ارائه خدمات منحصر به فرد و با به کارگیری شیوه ها و متد های مدرن تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت شما مشتریان عزیز را برآورده کند. همچنین شما عزیزان برای تیونینگ خودرو خود می توانید بهاین مجموعه مراجعه کنید و از بروزترین تیونینگ ها برای بدنه خودرو خود استفاده کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.