نسل جدید ب ام و سری 7 باز هم شکار عکاسان شد

سری 7 ب ام و 2023
سری ۷ ب ام و ۲۰۲۳

باواریایی ها در نظر دارند پیش از معرفی رسمی نسل جدید ب ام و سری ۷، این خودرو را در قالب یک کانسپت در نمایشگاه مونیخ در ماه سپتامبر به نمایش درآورند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

ما پیش از این هم تصویر ذهنی خودمان از چهره سری ۷ جدید را داشتیم، اما امروز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودرو هستیم که به برداشت های ذهنی ما بسیار نزدیک اند. این تصاویر که در حوالی مونیخ گرفته شده اند، نسخه نهایی چراغ های نسل جدید ب ام و سری ۷ را به ما نشان می دهند. به نظر می رسد این سدان پرچم‌دار، سبک جدیدی از زبان طراحی ب ام و را میان سبد محصولات این شرکت رواج خواهد داد. هر چند، استتار گسترده انجام شده بر روی چهره آن می تواند باعث فریب ما شود، اما دیگر واضح است که چراغ های جلو به صورت دو قسمتی خواهند بود و قسمت بالایی ضخامت کم تری دارد. این سبک طراحی ما را به یاد نسل های قدیم سری ۸ می اندازد، اما هنوز برای نتیجه گیری و قضاوت زود است.

تغییرات طراحی نسل جدید سری ۷

در نمای عقب نسل جدید ب ام و سری ۷ هیچ چیز غافلگیرکننده ای به چشم نمی خورد. البته طراحی چراغ های عقب قطعاً با نسل فعلی متفاوت خواهد بود. طرح سپر نصب شده بر روی این خودرو فعلاً آزمایشی است. اما گمان می کنیم که بسته به تریم یا تیپ خودرو، دیزاین های مختلفی برای سپرهای آن ارائه شود. به گفته عکاس ها، خودروی شکارشده از نوع بنزینی ساده است، اما قطعاً می دانیم که ب ام و برنامه های گسترده ای برای عرضه نسخه های هیبرید و تمام الکتریکی آن دارد. تمام مدل های سری ۷ جدید بر روی پلت فرم تازه ب ام و ساخته خواهند شد. پلت فرمی که در خودروهای سری iX هم مورد استفاده قرار می گیرد.

تغییرات فنی سری ۷ جدید

جای تأسف دارد که بگوییم پیشرانه V12 برای همیشه با سری ۷ خداحافظی می کند. در واقع، شاید باورپذیر نباشد، اما قوی ترین مدل از نسل جدید ب ام و سری ۷ همان نسخه تمام الکتریکی آن خواهد بود! طبق شنیده ها، دو موتور برقی در این نسخه به کار گرفته می شوند. نام احتمالی این مدل هم i7 M60 است و حداقل ۶۶۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. به دنبال رونمایی از سری ۷ جدید در سال آینده، پیش فروش آن هم از اواخر ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ آغاز می گردد.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

طراحی نسل جدید ب ام و سری ۷ چه تغییراتی کرده است؟

دیگر واضح است که چراغ های جلو به صورت دو قسمتی خواهند بود و قسمت بالایی ضخامت کم تری دارد. این سبک طراحی ما را به یاد نسل های قدیم سری ۸ می اندازد، اما هنوز برای نتیجه گیری و قضاوت زود است.

پلت فرم نسل جدید ب ام و سری ۷ با کدام خودروها مشترک است؟

تمام مدل های سری ۷ جدید بر روی پلت فرم تازه ب ام و ساخته خواهند شد. پلت فرمی که در خودروهای سری iX هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی قدرتمندترین مدل ب ام و سری ۷ جدید چیست؟

اما قوی ترین مدل از نسل جدید ب ام و سری ۷ همان نسخه تمام الکتریکی آن خواهد بود! طبق شنیده ها، دو موتور برقی در این نسخه به کار گرفته می شوند. نام احتمالی این مدل هم i7 M60 است و حداقل ۶۶۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.