پورشه ۹۱۱ GT3 RS مدل ۲۰۲۲ برای اولین بار شکار شد

پورشه ۹۱۱ GT3 RS مدل ۲۰۲۲ برای اولین بار شکار شد

به تازگی و برای اولین بار عکس های جدیدی از نسخه تهاجمی «پورشه ۹۱۱ GT3 RS» منتشر شده است.

مدیران 777 مدیران 777

پس از معرفی پورشه ۹۱۱ توربو، اکنون طرف داران این شرکت انتظار معرفی نسخه “GT3 RS” را می کشند. به تازگی و برای اولین بار تصاویری از پورشه ۹۱۱ GT3 RS مدل ۲۰۲۲ با بدنه ای تهاجمی منتشر شده است. طبق تصاویر منتشرشده، پورشه ۹۱۱ GT3 RS با چهره ای کاملاً متفاوت و کیت بدنه تهاجمی عرضه می شود. در قسمت عقب خودرو یک باله بسیار بزرگ نصب شده که به خودروهای مسابقه ای پورشه شباهت دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
پورشه ۹۱۱ GT3 RS مدل ۲۰۲۲ برای اولین بار شکار شد

 باله عقب به همراه پایه های غول پیکر، تنها یکی از نکات بدنه اسپرت خودرو هستند. در قسمت عقب، سپر عریضی نصب شده که ظاهر خودروهای واید بادی تیونینگ شده را به پورشه ۹۱۱ GT3 RS بخشیده است. خروجی اگزوز دوگانه بیرون آمده از قسمت میانی سپر، دیفیوزر عریض و گلگیرهای پهن از دیگر ویژگی های جذاب بدنه در قسمت عقب هستند.

پورشه ۹۱۱ GT3 RS مدل ۲۰۲۲ برای اولین بار شکار شد

پورشه GT3 RS جدید از لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ با ابعاد ۲۶۵/۳۵R20 در جلو و ۳۲۵/۳۵R21 در عقب بهره می برد. رینگ های ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب نیز از نوع قفل مرکزی یا Center-Lock هستند. زیر رینگ های مسابقه ای، ترمزهای کربن سرامیکی بزرگی با کالیپرهای زرد رنگ قرار گرفته اند. در قسمت جلو نیز ویژگی های ظاهری جذابی همچون خروجی های هوای روی کاپوت، بادشکن زیر سپر، سپر جلوی تهاجمی تر، ونت های روی گلگیر و گلگیرهای پهن تر نسبت به مدل استاندارد دیده می شود.

پورشه ۹۱۱ GT3 RS مدل ۲۰۲۲ برای اولین بار شکار شد

با بهره مندی از این کیت بدنه و ظاهر تهاجمی خودرو، GT3 RS جدید را می توان به عنوان نسخه خیابانی خودروی مسابقه ای ۹۱۱ دانست. پورشه ۹۱۱ GT3 RS جدید به احتمال زیاد از پیشرانه ۴ لیتری ۶ سیلندر تخت تنفس طبیعی با قدرتی بین ۵۳۰ تا ۵۸۰ اسب بخار بهره خواهد برد. انتقال قدرت نیز طبق سنت خودروهای پورشه، از طریق جعبه دنده PDK دوکلاچه ۸ سرعته خودکار صورت می گیرد. شرکت «پورشه» پس از معرفی نسخه های استاندارد و ۹۹۲ GT3 و GT3 تورینگ، GT3 RS جدید را معرفی خواهد کرد. بنابراین زمان پیش بینی شده برای معرفی این خودرو، اواخر سال ۲۰۲۱ است. در نتیجه، پورشه ۹۱۱ GT3 RS جدید با مدل ۲۰۲۲ وارد بازار جهانی خواهد شد.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops / Motorauthority

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.