نسخه فیس لیفت رنو تلیسمان مشاهده شد + تصاویر

نسخه فیس لیفت رنو تلیسمان مشاهده شد + تصاویر
بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های خارجی، کمپانی رنو چند وقتی است که تست های جاده ای نسخه جدید رنو تلیسمان را آغاز کرده و به احتمال زیاد در ماه های آتی، فاز دوم فنی و ظاهری این پلتفرم تلیسمان را به بازار عرضه خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در تصاویر موجود می توانید ببنید که رنو یکی از نسخه های پایه تلیسمان جدید را برای تست های فنی به جاده آورده و تنها بخش جلویی و عقب خودرو را استتار نموده است. البته اگر کمی با دقت بیشتر به تصایور نگاه کنید، می بینید که گویا تغییراتی در طراحی داخلی خودرو هم به وجود آمده است. زیرا حالت داشبورد در بخش پشت شیشه نسبت به نمونه های فعلی تغییر کرده و بر اساس اظهارات عکاس این مجموعه تصاویر، داخل خودرو استتارهایی وجود داشته است.
کمپانی رنو در سال گذشته میلادی پیشرانه ای جدید را برای تلیسمان معرفی کرد. این پیشرانه همان نمونه ی ارتقا یافته و حجیم موتور رنو تلیسمان فعلی است، این بار می تواند با فناوری پاشش سوخت مستقیم و توربو شارژ توان ۲۲۵ اسب بخار را تولید کند. به این ترتیب احتمال داده می شود که با ارتقا گشتاور قابل توجه در این پیشرانه، شتاب رنو تلیسمان فیس لیفت ۲۲۵ اسب بخاری به ۷٫۴ ثانیه و حتی کمتر نیز نزدیک شود. در حال حاضر رنو تلیسمان با توان ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در محدوده ۷٫۷ تا ۷٫۹ ثبت نماید.
بر اساس این عکس ها، رنو تلیسمان فیس لیفت با تغییراتی در گرافیک کاسه چراغ های عقب همراه خواهد بود و همچنین سپر عقب و جلو آن با بازنگری در طراحی همراه شده است. جلو پنجره خودرو با حفظ حالت قبلی، با تغییرات جزئی همراه شده و سپرهای جلو هم با کمی تغییر خطوط طراحی در زیر کاورهای استتار دیده می شوند.
نسخه فیس لیفت رنو تلیسمان مشاهده شد + تصاویر
آن چه که از پشت شیشه جلو راننده معلوم است، گویا سیستم صوتی و تصویری تلیسمان فیس لیفت تغییر کرده و همین مسئله باعث تغییرات قابل توجهی در بخش کابین این سدان نیمه لوکس فرانسوی شده است. البته که این تغییرات تنها در قالب یک فیس لیفت ارائه خواهند شد و نباید توقع دگرگون شدن کابین تلیسمان جدید را داشته باشیم. بر اساس برآمدگی روی داشبورد تلیسمان موجود در عکس، احتمال آن زیاد است که کابین این خودرو با اصول طراحی رنو همراه شده باشد و سبکی مانند رنو کلیو ۲۰۲۰ در آن به نمایش گذاشته شود.
نسخه فیس لیفت رنو تلیسمان مشاهده شد + تصاویر
آمار رسمی فروش و عرضه خودروها در بازار جهانی نشان می دهد که بر خلاف محبوبیت رنو تلیسمان در بازار کشورهای آسیایی، این خودرو در سال ۲۰۱۸ آنچنان برای کمپانی سازنده در اروپا پر فروش نبوده و تعداد عرضه اش در قاره سبز به مراتب کمتر از فولکس واگن پاسات، اشکودا سوپرب، اوپل اینزیگنیا و فورد موندئو ثبت گردیده است. حال به روز رسانی تلیسمان می تواند در افزایش آمار فروش این سدان نیمه لوکس نقش داشته باشد و کمپانی رنو را مانند گذشته در بدو ورود این خودرو به بازار، موفق جلوه دهد.بر اساس پیش بینی های انجام شده، گویا قرار است که کمپانی رنو، تلیسمان فیس لیفت را در نمایشگاه فرانکفورد با مدل ۲۰۲۰ معرفی کند.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این سدان فرانسوی، ویدیو تست و بررسی رنو تلیسمان را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

منابع: motor1 و Carpix

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.