معرفی پورشه پانامرا لانگ ویل بیس با کیت بدنه تاپ کار

پورشه پانامرا لانگ
تیونر «تاپ کار» برای «پورشه پانامرا لانگ ویل بیس» کیت بدنه جدیدی را درنظر گرفته که در افزایش جذابیت خودرو تأثیر بسزایی ایفا می کند. کیت بدنه فیبرکربنی پانامرا، استینگ ری GTR نام دارد. این کیت شامل لوازم جدیدی همچون سپر و ورودی های هوای جلو، چراغ های LED، رکاب های کناری، کاپوت، دیفیوزر و بال عقب ثابت می شود.
پورشه پانامرا لانگ
دستگیره های پنهان جدید نیز برای درهای عقب درنظر گرفته شده است. در میان قطعات اسپرت بدنه، لوازمی همچون کاپوت، رکاب ها، اسپویلر جلو، قاب آینه های کناری، دیفیوزر عقب و بال عقب از جنس فیبرکربن ساخته شده اند. «پورشه» در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در سال ۲۰۱۶، پانامرا لانگ ویل بیس را معرفی کرد.
پورشه پانامرا لانگ
در مقایسه با پانامرا معمولی، فاصله طولی بین محورها ۱۵۰ میلی متر افزایش یافته است. گرم کن های صندلی، سقف پانورامیک شیشه ای، سیستم تعلیق سازگار عقب و جلو به همراه آفتاب گیرهای پشت صندلی جلو، همگی به صورت استاندارد در این مدل به کار رفته اند. با وجود این که تصاویری از داخل خودرو منتشر نشده است اما می دانیم که تیونر می تواند درون کابین را با پوشش چرمی مخصوص با تریم فیبرکربنی و حتا طلای ۲۴ عیار مزین کند. سیستم سرگرمی سرنشینان عقب با نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی پشت سری های راننده نیز به صورت سفارشی موجود است.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.