مدیران خودرو، محصولات چری را گران کرد – دی ۹۸

چری تیگو ۷ جدید معرفی شد + تصاویر
شرکت «مدیران خودرو» به عنوان تولیدکننده محصولات چری در ایران، به تازگی فهرست قیمت جدید محصولات این نشان چینی را منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ از نکته های جالب این افزایش قیمت، تغییر بهای خودروهایی است که امکان فروش آن برای مدیران خودرو وجود ندارد. مدیران خودرو در شرایط فروش جدید خود برنامه ای برای عرضه چری آریزو ۵ دنده ای و آریزو ۵ توربو ندارد و با این حال، قیمت این دو خودرو را به ترتیب ۱۰ میلیون تومان و ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش داده است!
در سایر بخش ها هم شاهد هستیم که قیمت خودروهای چری آریزو ۶، تیگو ۵ و تیگو ۷ با افزایش چشمگیری در کارخانه مواجه شده است. تغییر قیمت محصولات مدیران خودرو در شرایطی اتفاق افتاده که متغیرهای تولید خودرو آنچنان تغییرات خاصی را ثبت نکرده و وزیر صمت نیز بر ثابت ماندن قیمت محصولات نیز تاکید داشته است.
پیش از این شرکت هایی چون خودروسازان راین، کرمان موتور و برخی خودروسازان خصوصی دیگر بهای رسمی محصولاتشان را به صورت چند میلیون تومانی افزایش دادند. ثبت افزایش قیمت های رسمی در شرایط فعلی، کاملا بیانگر آن است که وزیر فعلی صنعت هم از کنترل بازار خودرو عاجز مانده و حتی نمی تواند در محدوده وعده ها و برنامه های خود اقدامات عملیاتی را ثبت نماید!
شرایط فروش مدیران خودرو

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.