قیمت جدید خانواده ی کیا سراتو آپشنال اعلام شد

وضعیت بازار آزاد کیا سراتو سایپا چگونه است؟
گروه خودروسازی سایپا به تازگی قیمت جدید کیا سراتو آپشنال ۱۶۰۰ دنده ای و ۲٫۰ اتوماتیک را اعلام کرده است. این شرکت پس از ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان موتور و… بالاخره بهای جدید برخی محصولات خود بر اساس نوسان های ارز پیش آمده و نرخ سامانه ی نیما منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کیا سراتو ۱۶۰۰ سی سی دنده ای آپشنال در این قیمت گذاری جدید ۸۷٫۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و از قیمت قدیم ۹۳ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.
کیا سراتو ۲٫۰ لیتری اتوماتیک آپشنال هم افزایش قیمت ۷۳٫۳۵ درصدی را نسبت به گذشته داشته و از قیمت ۱۱۳ میلیون و ۶۲ هزار تومان به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است.
در حال حاضر کیا سراتو آپشنال اتوماتیک یکی از پرفروشترین و پرتقاضاترین خودروهای رده ی ۲۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد کشور است و مشخص نیست که با اعلام قیمت جدید این خودرو، دلالان چه بهای دیگری را برای این سدان کره ای مونتاژ داخل در بازار آزاد انتخاب می کنند. با آغاز سال ۱۳۹۷ و رخ دادن مسائلی چون تحریم و افزایش نرخ ارز، کیا سراتو آپشنال از قیمت ۱۱۲ میلیون تومان در بازار آزاد به ۲۱۵ میلیون تومان رسید و باید از صبح فردا منتظر تصمیم گیری دلالان و نمایشگاه داران برای قیمت گذاری این خودرو در بازار آزاد باشیم.

مدیران 777 مدیران 777

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.