شکار شاسی بلند استتار شده در خیابان های تهران

شکار شاسی بلند استتارشده در خیابان های تهران
بعد از ظهر روز چهارشنبه، خبرنگار پایگاه خبری «اسب بخار» در اتوبان کردستان تهران با خودرویی استتار شده رو به رو شد که پلاک گذر موقت روی آن نصب و تمام نشان های آن پوشانده شده بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خبرنگار اسب بخار با تعقیب این خودرو، به خیابان های شمالی تهران و بلوار اندرزگو رسید و توانست در ترافیک تصاویری از آن تهیه کند. با توجه به تصاویر تهیه شده توسط عکاس این رسانه، مشخص است که شرکت مالک این خودرو، قصد دارد هویت آن فاش نشود. برای اطلاع بیش تر باید گفت چند ماه است برخی شرکت های خودروساز بزرگ برای انجام تست های فنی و آزمایش های مختلف، پیش از رونمایی خودروها را با پوشش استتاری به خیابان ها می آورند. با توجه به سابقه حضور خودروهای استتار شده در ایران، تنها شرکت های «سایپا» و «ایران خودرو» مجوزهای استتار محصولات شان را دارند. پیش از این خودرو، فودی لندفورت، سایپا رهام و پژو ۳۰۱ تولید داخل با پوشش استتاری در جاده های کشور دیده شده بودند و اکنون پس از چند هفته از شکار آخرین خودروی استتاری در جاده مخصوص کرج، نوبت به شاسی بلندی جدید رسیده است.
شکار شاسی بلند استتارشده در خیابان های تهران
اگر به رینگ های خودرو دقت کنید، نشان های کمپانی سازنده جدا شده است، شرکت مورد نظر تا این حد در محفوظ نگه داشتن هویت این خودرو احتیاط کرده است. هنگام تهیه عکس های این خودروی استتارشده، خبرنگار اسب بخار سعی کرد با راننده تست خودرو صحبت کند. راننده این خودرو گفت که شرکت نمی خواهد جزییات خودروی جدیدش فاش شود و اکنون تنها به دلیل انجام برخی تست های فنی، نمونه های این خودرو وارد ایران شده است. با دقت به تصاویر نمای عقب خودرو، متوجه خواهید شد در هر دو سوی گلگیرهای عقب، درِ باک قرار دارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت شرکت مورد نظر در حال بررسی و آزمایش یک خودروی هیبرید و PHEV در تهران است. از سویی با توجه به برخی شتابگیری های این شاسی بلند در خیابان ها و سربالایی های شمال تهران می توان حدس زد این شاسی بلند هیبریدی محصول کدام نشان تجاری است! همچنین سبک طراحی چراغ ها، نمای کناری خودرو و حالت درها، تا حد قابل توجه ای هویت اصلی این خودروی جدید را فاش می کند.
با توجه به مشخص شدن محدوده تردد این خودروی استتارشده، عکاس و خبرنگار پایگاه خبری اسب بخار سعی دارند تصاویر بیش تری از تست های فنی آن تهیه کنند. به نظر شما این خودرو محصول کدام کمپانی خارجی است و کدام شرکت برنامه عرضه آن را دارد؟


پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.