“شهر خودرو” میزبان گردهمایی های مختلف + تصاویر

شهر خودرو میزبان گردهمایی های مختلف + تصاویر
جمعه ی گذشته “شهر خودرو” میزبان مالکان خودروها و موتور سیکلت های مختلف بود و برای آن ها شرایط کافی برای برگزاری گردهمایی را در مجموعه ی خود فراهم کرده بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این مجموعه ی خودرویی در حال حاضر به عنوان فروشنده و ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو به حساب می آید و از طرفی یکی از بزرگترین مجموعه های واسپاری خودرو در کشور است. با توجه به امکانات این مجموعه ی خودرویی بزرگ، بسیاری از خودروسازان و واردکنندگان با شهر خودرو فعالیت می کنند. البته برخی از شنیده ها حاکی از آن بوده که بزودی شهر خودرو هم به جمع خودروسازان کشور اضافه خواهد شد.
با تغییر در ساختار اجرایی و مدیریتی این مجموعه ی خودرویی شاهد هستیم که نیروهای جدید توانسته اند تا افراد بیشتری را با نام شهر خودرو آشنا کنند و از طرفی اقشار مختلف جامعه را به پیوندی با این مجموعه ی خودرویی دعوت کنند.
در حال حاضر مجموعه ی شهر خودرو واقع در جاده مخصوص تهران – کرج، با توجه به امکانات و موقعیتی که دارد میزبان بسیاری از گردهمایی های علاقه مندان به خودرو شده است. جمعه ی هفته ی گذشته، مالکان خودروهای قدیمی، جدید لوکس، موتور سیکلت های سنگین و… در این مجموعه به کنار هم آمدند و چند ساعتی را در حال هوای خودرویی به سر بردند. یکی از بخش های مهم این برنامه، برگزاری یکی از گردهمایی های کیا اپتیما سواران بود که توانست افرادی زیادی را به شهر خودرو برسانند.
در حاشیه برگزاری این مراسم نیز مشخص شد که با تلاش های ریگان خودرو و شهر خودرو، مشکلات شماره گذاری کوپا T210 حل شده و تا پایان آذر ماه نسخه های پلاک شده ی این خودرو امکان تردد در جاده های کشور را خواهند داشت.


پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.