رونقی به شکل متفاوت در همایش ام وی ام ۳۱۵ سواران

رونقی به شکل متفاوت در همایش ام وی ام 315 سواران
روز گذشته، همایش دارندگان ام وی ام ۳۱۵ در پارکینگ شماره ی ۳ آبشار تهران برگزار شد. از ویژگی های این همایش حضور گسترده ی واحد خدمات پس از فروش مدیران خودرو در جمع مالکان این خودرو بود که خدمات رایگانی را برایشان در نظر گرفته بودند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در همایش روز گذشته، نسخه ها و مدل های متفاوت ام وی ام ۳۱۵ از هاچبک گرفته تا سدان و نمونه های قدیمی حضور داشتند. حضور مالکان این خودرو در همایش روز گذشته نشانه ی فعالیت خوب باشگاه هواداران مدیران خودرو است که توانسته به هر بهانه ای ارزش افزوده را برای مشتریان این برند فراهم کند. خدمات پس از فروش و بازدیدهای رایگان روز گذشته، نشانه ای از فعالیت مدیران خودرو و باشگاه هواداران این برند است.
یکی از جذابیت های این همایش، حضور نسخه های اسپرت و تیون شده ام وی ام ۳۱۵ بود. نمونه هایی که با هزینه هایی فراتر از ۱۵ میلیون تومان تقویت شده بودند و گاهی هم پیشرانه یشان به نرم افزاری متفاوت برای دستوردهی مجهز بود. سامانه ی تنظیم ارتفاع از لوازم اضافه ای بود که در کنار سیستم صوتی حرفه ای بر روی برخی از ام وی اه های ۳۱۵ نصب شده بود.
وقتی با مالکان نسخه های اسپرت ام وی ام ۳۱۵ صحبت می کردیم، دلیل عدم انتخاب رقبا را جذابیت ظاهری بیشتر این خودروی چینی می دانستند و می گفتند که با توجه به قیافه ی ام وی ام ۳۱۵، می شود تغییرات مختلفی را بر روی این خودرو انجام داد و آن را جذابتر کرد. مالکان نسخه های عادی ام وی ام ۳۱۵ که گاهی از چند ماه تا چند سال تجربه ی رانندگی با این هاچبک را داشتند، شرایط فروش منعطف، خدمات پس از فروش قابل قبول و سواری بهتر این خودرو را باعث برتری آن نسبت به رقبای دیگر اعلام می کردند.
ام وی ام ۳۱۵ خودرویی است که تا به امروز در تیپ های مختلف توسط مدیران خودرو عرضه شده و توانسته رقابت خوبی را با محصولات پرفروش خودروسازان دولتی داشته باشد.
واحد خدمات پس از فروش مدیران خودرو در همایش روز گذشته، ام وی ام های ۳۱۵ را بازدید کردند و در صورت مشاهده ی مشکلات ساده، در همان محل همایش رفع ایراد را در دستور کار خود قرار می دانند. همچنین در پایان همایش، آموزشی مختصر در خصوص نگهداری و رسیدگی به این هاچبک با فرا رسیدن فصل زمستان به مالکان داده شد.


عکس ها: عرفان حمیدی

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.