دنا پلاس به ناوگان پلیس پیوست + تصاویر

دنا پلاس پلیس
شنبه هفته جاری (۱۹ مرداد ۱۳۹۸)، مسابقات بین‌المللی «گشت جاده‌ای روسیه» در مجموعه «سرزمین ایرانیان» برگزار شد و همه تیم‌های حاضر با دنا پلاس پلیس مشغول به رقابت شدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در پیش خبر ایران خودرو اعلام شده بود که «دنا پلاس توربو» در این مسابقه حضور دارد. اما در تصاویر مشخص است که نسخه های دنا پلاس پلیس فاقد رینگ ۱۶ اینچی ۵ پیچ دنا پلاس توربو هستند و با رینگ های عادی عرضه شده اند. همچنین روی گلگیر و درِ صندوق نیز نشانی از توربو دیده نمی شود.
برخی احتمال می دهند که دنا پلاس های توربو نیز دیگر با رینگ عادی ۴ پیچ تولید می شوند و برخی دیگر می گویند که خودروهای حاضر از نمونه تنفس طبیعی بوده اند. از سویی با انتشار ویدیوها و تصاویر مختلف مراسم مورد نظر در فضای مجازی، بسیاری این حدس را می زنند که چه دنا پلاس های پلیس توربو باشند و یا تنفس طبیعی، قطعا به سیستم کنترل پایداری مجهز شدند. چندی پیش ایران خودرو تصاویری در مورد پروژه نصب سیستم کنترل پایداری و هرزگردی الکتریکی بر روی دنا پلاس منتشر کرد و حال کاربران فضای مجازی، معتقد هستند که این سطح از پایداری دنا پلاس های پلیس، بدون سیستم ESP امکان پذیر نیست. اما برخی دیگر هم می گویند که دنا پلاس در بحث پایداری قابل قبول ظاهر می شود و در بخش های مختلف مسابقه ای، فشار خاصی به خودروها وارد نشده که سیستم کنترل پایداری لازم باشد.
به هر صورت آنچه که واضح است، تعدادی دنا پلاس به پلیس راهنمایی و رانندگی کشور تحویل داده شده و گویا قرار است بزودی تعداد این خودروها در جاده های کشور افزایش پیدا کند.
با توجه به اینکه ماهیت برگزاری این مسابقه، ابعاد فنی گسترده ای را پوشش نداده است، هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات دنا پلاس های پلیس کشور در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: خبرگزاری مهر
.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.