درگ یک چهارم مایل با لامبورگینی و آکورا+ویدیو

درگ یک چهارم مایل با لامبورگینی و آکورا+ویدیو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

داستان درگ های رقابتی بین سوپر اسپرت ها همیشه به یک جنگ تن به تن می ماند تا رقابتی خودرویی. جنگی که امروز ویدیوی آن را برای شما تهیه کرده ایم، رقابتی نفس گیر بر سر سرعت، بین ایتالیا و ژاپن است. بین لامبورگینی هوراکان و آکورا NSX. این درگ هیجان انگیز شبانه را از دست ندهید.

با این که فکر می کردیم این موضوع تاکنون حل شده باشد، اعجوبه جدید آکورا نمی تواند در برابر رقیب ایتالیایی اش، چندان ساکت بنشیند. در واقع آکورا دست به تولید سوپر اسپرتی مقرون به صرفه زده است. اگرچه پیش از این و در ماه های گذشته، NSX به خوبی توانایی های خود را در درگ یک چهارم مایل به رخ رقیب ها کشیده است اما در نهایت باید دید تجسم یک NSX نسل دوم تقویت شده در مقابل هوراکان استاندارد، چه گونه خواهد بود!

در این رقابت، راننده پشت فرمان لامبورگینی، یکی از شخصیت های شناخته شده در یوتیوب است که ادعا می کند با تایرهای Sant’Agata Bolognese، قادر به شکست آکورا است. البته طرف داران سنتی و متعصب لامبو همواره حضور فعالی در پشت صحنه دارند و حاضر نیستند حتا شکست هوراکان را در برابر NSX تصور کنند. با این حال باید دید آیا هوارکان با این لاستیک های حرفه ای می تواند برتری اش را به همتای آسیایی خود ثابت کند؟

خب در واقع همه چیز به قرار گرفتن دسته دنده و فرمان در دستان راننده بستگی دارد. از سویی دیگر یک جفت کمک فنر Toyo R888RS نیز روی محور عقب هوراکان سوار شده است، تا بلکه هوراکان بتواند به نبرد با غول ژاپنی سیکس پک داری همچون NSX برود! از آن سو هواداران هوندا و آکورا هم اگرچه در برابر کلوپ ها و صفحه های هواداران لامبو به چشم نمی آیند، اما همین افراد محدود نیز با شهامت کامل از NSX دفاع می کنند. در واقع اگر بخواهیم دقیق تر درباره NSX حاضر در مسابقه صحبت کنیم، این سوپر کار برقی – بنزینی با ECU سفارشی سازی شده، سیستم اگزوز تمام سفارشی و سیستم تزریق متانول آمده است.

پیشرانه ۶ سیلندر خورجینی تویین توربوی NSX، با در نظر گرفتن موتور الکتریکی، در مجموع ۶۱۰ اسب بخار قدرت را به چرخ های آن انتقال می دهد. در نهایت این دو سوپر اسپرت جوان، مسیر یک چهارم مایل را در چهار موقعیت متفاوت پیمودند. برای آن که بدانید در نهایت کدام خودرو برنده است، پیشنهاد می کنیم ویدیوی این صفحه را تماشا کنید.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.