تویوتا یاریس ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر

تویوتا یاریس 2020
درحالی که خریداران آمریکایی مدلی بر پایه مزدا ۲ را از «تویوتا یاریس ۲۰۲۰» دریافت خواهند کرد، مشتریان دیگر نقاط جهان با خودرویی بسیار متفاوت رو به رو خواهند شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تویوتا یاریس هاچ بک ۲۰۲۰ مخصوص بازار اروپا و آسیا بر پایه پلتفرم Toyota New Global Architecture تویوتا طراحی شده و به تازگی معرفی شده است. پلتفرم B جدید یاریس با هدف احیای دوباره این خودرو طراحی شده است. فاصله طولی بین محورها (ویل بیس) به میزان ۵٫۰۸ سانتی متر افزایش یافته اما طول بدنه در مجموع نیم سانتی متر کاهش یافته است.
تویوتا یاریس 2020
با بهره گیری از عرض بیش تر، تویوتا یاریس ۲۰۲۰ اکنون ظاهر جذاب تری به خود گرفته است. با وجود کاهش ۴٫۰۶ سانتی متری ارتفاع خودرو، فضای سرِ در اختیار سرنشینان به لطف جانمایی پایین تر صندلی ها، بدون تغییر باقی مانده است. همانند بدنه، کابین خودرو نیز بازطراحی شده و نمایشگر سیستم سرگرمی در پنل میانی قرار گرفته است. قدرت در تویوتا یاریس ۲۰۲۰ از سه پیشرانه ۳ سیلندر کم حجم ۱ و ۱٫۵ لیتری به دست می آید.
تویوتا یاریس 2020
یاریس ۲۰۲۰ از پیشرانه هیبریدی ۱٫۵ لیتری بهره خواهد برد که نسبت به مدل قبلی ۱۵ درصد افزایش قدرت و ۲۰ درصد کاهش مصرف سوخت را تجربه کرده است. بسته باتری های نیکل متال نیز جای خود را به باتری های لیتیوم یونی داده اند. باتری های جدید افزون بر افزایش قدرت، کاهش وزن را به یاریس ۲۰۲۰ هدیه می دهند.
تویوتا یاریس 2020
مدل جدید تویوتا یاریس مخصوص بازارهای خارج آمریکا درنظر گرفته شده است. این خودروی جذاب به زودی در بازارهای اروپا و آسیا عرضه می شود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.