تصاویر جاسوسی جنسیس GV80 منتشر شد

جنسیس GV80
به تازگی تصاویری از تولید اولین نمونه های «جنسیس GV80» در اینستاگرام منتشر شده است و حال رسانه های اروپایی و آمریکایی، در چند ساعت گذشته به تحلیل این شاسی بلند لوکس کره ای پرداخته اند.

مدیران 777 مدیران 777

جنسیس نشان لوکس «هیوندای» و زیر مجموعه گروه «کیا-هیوندای» است و در چند سال گذشته توانسته تا محصولات لوکس مختلفی را در رده سدان ها به بازار جهانی عرضه کند. ارتقای کیفی و دقت در نظر گرفته شده برای ساخت محصولات جنسیس باعث شده تا در سال ۲۰۱۹، این نشان کره ای جز سه لوکس ساز تجاری برتر جهان باشد.
حال از چند ماه گذشته کمپانی جنسیس تست های فنی شاسی بلند لوکس خود را آغاز کرده بود و برای همین احتمال آن وجود داشت که در سال ۲۰۲۰، اولین شاسی بلند این نشان تجاری به بازار جهانی عرضه شود. اما امروز می بینیم که در روزهای پایانی سال ۲۰۱۹، تولید اولین شاسی بلند لوکس جنسیس با نام GV80 آغاز شده و به احتمال زیاد در هفته های آتی، این خودروی منحصر به فرد کره ای رونمایی خواهد شد. قطعا کمپانی سازنده، جنسیس GV80 را با مدل ۲۰۲۰ به بازار کشورهای آمریکایی و اروپایی عرضه می کند.
جنسیس GV80
آن طور که مشخص است، جنسیس تا حدی برای ساخت GV80 از اصول «پالاسید» استفاده کرده و این خودروی لوکس را بر مبنای یک SUV واقعی ساخته است. برای همین در اطلاعات اولیه گفته می شود که جنسیس GV80 قابلیت تک دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل هوشمند بودن را دارد. منابع خبری می گویند که اولین شاسی بلند جنسیس با پیشرانه ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر توربو به بازار می آید و قدرتی فراتر از ۳۶۰ اسب بخار را خواهد داشت. همچنین احتمال آن وجود دارد که جنسیس GV80 با پیشرانه دو لیتری توربو و با نسخه PHEV هم به فروش برسد. از سویی گفته می شود که ورود رسمی این خودرو به بازار آمریکا برای تابستان ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.
جنسیس GV80

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.