تحویل بی وای دی S7 از تیر ماه ۹۸


شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده ی رسمی بی وای دی در ایران، ظهر امروز به صورت رسمی اعلام کرده که بی وای دی S7 را از تیر ماه ۹۸ به دست مشتریان خود می رساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق اطلاعیه ی این شرکت، قرار است که از اواخر تیر ۱۳۹۸ تحویل بی وای دی S7 آغاز شود و از سویی در مدت سه ماه تمام تعهدات باقی مانده ی این خودرو به روز شود. کارمانیا در متن نامه ی رسمی خود گفته که سعی دارد تا قبل از موعد اعلام شده به تعهدات خود پاسخ دهد. متن نامه و اطلاعیه ی شرکت خودروسازی کارمانیا به شرح زیر است:


لازم به ذکر است که خودروسازی کارمانیا برای اولین بار بی وای دی S7 را در نمایشگاه خودروی تهران ۹۶ به صورت پیش فروش مشارکتی برای تحویل از مرداد ۹۷ عرضه کرد. اما با خروج آمریکا از برجام و آغاز دور جدید تحریم ها علیه خودروسازی ایران، شاهد بودیم که امکان تراکنش مالی با خارج از کشور به حداقل رسید و کارمانیا نتوانست تا در موعد مقرر، بی وای دی S7 را در اختیار مشتریانش بگذارد. از همین رو در دوره های مختلف جمعی از خریداران این کراس اوور لوکس چینی تجمع های اعتراضی را در اماکن مختلف برقرار کردند و از سویی کارمانیا هم شرایط پیش آمده را برای این افراد شرح داد. حال این شرکت در اطلاعیه ی جدید خود وعده ی تحویل S7 را برای تیر ماه سال آینده داده و گویا باید مشتریان این خودروی بی وای دی تا آن زمان منتظر بمانند. در شرایط فعلی، به خاطر بروز تحریم ها برخی خودروهای جدید الورود به بازار کشور نتوانستند تا در زمان مقرر به خط تولیدهای ایرانی برسند و برای همین بسیاری از خودروسازان نارضایتی مشتریان را به همراه داشتند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.