تبلیغ جالب لامبورگینی برای تعطیلات کریسمس + ویدیو

نیازی به گفتن ندارد که پندمی ویروس کرونا، تلفات مالی و جانی سنگینی بر همه ما وارد کرده است. آثار پندمی کرونا نه تنها در صنعت خودروسازی، بلکه حتا در روابط دوستانه و خانوادگی ما نیز رخنه کرده اند.

مدیران 777 مدیران 777

البته برخی کشورها به تدریج به شرایط عادی بازگشته اند و باقی آن ها هم در حال تست واکسن های کرونا هستند. اما هنوز بسیاری از کشورها در حال تجربه کردن پیک بیماری هستند. قوانین سخت‌گیرانه قرنطینه هم سبب شده است که همه ما به ناچار، برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از جمع ها دوری کنیم و انزوا را برگزینیم. این موضوع برای تعطیلات کریسمس که پیش روی مسیحیان جهان است، بیش از پیش، آزاردهنده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شرکت «لامبورگینی» با توجه به شرایط کنونی‌ای که در آن به سر می بریم، تبلیغ جدید خود در کریسمس امسال را متفاوت تر اجرا کرده است! این تیزر تبلیغاتی، پیرامون داستان فاصله گیری اجتماعی یک پدر و پسر در تعطیلات کریسمس کرونایی شکل گرفته است. سناریو با هدیه کریسمسی که برای پیرمرد فرستاده می شود آغاز می شود. این هدیه هم چیزی نیست جز یک عینک واقعیت مجازی! سپس پیرمرد با باز کردن بسته، عینک را بیرون می آورد، اما چه چیزی در عینک نمایش داده می شود؟ ویدیویی از فردی که داخل یک لامبورگینی در حال شتاب گیری نشسته است! در انتهای این ویدیو VR، پیرمرد از خودرو پیاده می شود، دور آن قدم می زند و دوربین به سمت پسرش می چرخد که بر کاپوت یک «هوراکان EVO» تکیه کرده است!

تیزر با یک جمله از سوی پسر پایان می یابد: «عشق ما فراتر از فاصله هاست.» احتمالاً منظور او از این جمله، علاقه مشترک او و پدرش به دنیای سوپراسپرت هاست. پیام این ویدیو را بسیار دلنشین باید دانست و در همان حال که تبلیغی قوی برای برند لامبورگینی محسوب می شود، به ارج نهادن روابط عاطفی انسان ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم تأکید می کند. در میان این همه خبر ناگوار، چنین تیزرهایی به ما یادآوری می کنند که هرگز نباید امید خود را از دست بدهیم. طبعاً تأثیر چنین تبلیغی از تبلیغات فیزیکی و روانشناسی برای رعایت قرنطینه هم بیش تر است. پیام لامبورگینی به همه ما این است: «دوران تاریکی پایان می یابد و جاده ها دوباره تحت امر ما خواهند بود!»

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.