با بایک X25 تولید داخل آشنا شوید + ویدیو و قیمت

با بایک X25 تولید داخل آشنا شوید + ویدیو و قیمت
بایک X25 که محصول مونتاژی دیار خودرو و بایک ایرانیان شناخته می شود، مدتی است که به خیابان ها و جاده های کشور آمده و فروش آن بدون هیچ حاشیه ای در حال انجام است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس اطلاعات فروش موجود در نمایشگاه خودروی اصفهان ۹۷، بایک X25 دنده ای قیمت ۹۵ میلیون تومان را داشت و نمونه ی اتوماتیک آن ۱۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود. این هاچبک کراس و یا کراس اوور کوچک گارانتی ۱۰۰ هزار کیلومتر و یا ۴ سال را دارد و با خودروهایی چون ام وی ام X22، رنو ساندرو استپ وی، چانگان CS35 و… رقابت می کند.
بایک X25 در نمونه ی اتوماتیک به امکاناتی نظیر سانروف، شش کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم مصنوعی (دو رنگ سفارشی)، سیستم تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، مانیتور، سنسور و دوربین عقب، سنسور نور و باران، کامپیوتر سفر، کروز کنترل و… مجهز است.
با اینکه بایک X25 در بحث مجموع امکانات نسبت به رقبای هم قیمت و هم تراز خود سرتر است، اما می بینیم که به خاطر عدم معرفی درست این خودروی مونتاژ داخل و نامشخص بودن وضعیت خدمات پس از فروش آن، بسیاری از مشتریان کراس اوورهای کوچک حاضر هستند که خودروهایی گرانتر و با امکانات کمتر از X25 را خریداری کنند. جالب است بدانید که حتی بایک ایرانیان و دیار خودرو هیچ وبسایتی را برای کسب اطلاعات در خصوص محصولات خود معرفی نمی کنند و نمی توانید در فضای مجازی، اطلاعات رسمی را از فروش این خودرو به دست آورید. با اینکه به تازگی بایک X25 به عنوان امدادخودروی شرکت تولیدکننده به خیابان ها آمده و این مسئله نشان دهنده ی ارتقای خدمات پس از فروش خودروهای بایک در ایران است، اما عدم تمایل این شرکت به آشنایی عموم مردم با خودروهایش، سیاستی است پیچیده که در نهایت به ضرر خریداران محصولات بایک تمام می شود. زیرا این دسته از مشتریان بازار خودرو با تحقیق بیشتر به این نتیجه می رسند که به سراغ خودروهایی چون بایک X25 بروند و بعد از مدت ها که تصمیم فروش خودرو را می گیرند، با بازار ضعیف خرید و فروش خودروهای بایک مواجه می شوند و دلیل اصلی آن، عدم آگاهی عموم مشتریان بازار خودرو نسبت به حضور چنین خودروهایی است.

مدیران 777 مدیران 777


پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.