اعلام شرایط فروش جدید جیلی GC6 اکسلنت با افزایش قیمت-آبان ۱۳۹۷

شرایط فروش جیلی GC6 امگراند جدید اعلام شد
شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده ی جیلی و لیفان در ایران، شرایط پیش فروش جیلی GC6 اکسلنت را برای تحویل اسفند ۱۳۹۷ اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این پیش فروش مبلغ ودیعه ی اولیه ۶۰ میلیون تومان تعیین شده و سود مشارکت و انصراف به ترتیب ۱۹ و ۱۵ درصد است. همچنین با توجه به تحویل خودرو در آخرین ماه سال ۱۳۹۷، گویا قرار است که جیلی GC6 اکسلنت تا لحظات پایانی سال با مدل ۱۳۹۷ به دست مشتریان برسند. این خودرو که در آخرین اعلام قیمت شرکت خودروسازان بم بهای ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را داشته است، حال با پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومان تا نیمه ی آبان ماه ثبت نام می شود. در طرح فروش جیلی GC6 اکسلنت ذکر شده که این سدان اقتصادی اتوماتیک با قیمت غیر قطعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. با توجه به آیین نامه های مربوط به پیش فروش خودروها و مصوبه ی هیئت وزیران، خودروسازان می توانند در هر نوع طرح پیش فروشی حداکثر ۵۰ درصد بهای رسمی خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کنند. به عبارت ساده ودیعه ی اولیه ۶۰ میلیون تومانی برای GC6 فیس لیفت خبر از آن می دهد که خودروسازان بم برنامه دارد تا در آینده ی نزدیک بهای این خودرو را فراتر از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کند. تغییرات قیمتی پیش آمده در اکثر خودروسازان به خاطر تخصیص ارز سامانه ی نیما به جای ارز ۴۲۰۰ تومانی به آن ها است.

حال جالب است بدانید که این روزها جیلی GC6 اکسلنت در بازار آزاد با بهایی حدود ۸۷ تا ۹۰ میلیون تومان معامله می شود. با توجه به اینکه پیش پرداخت دور جدید پیش فروش خودروسازان بم برای این خودرو ۶۰ میلیون تومان تعیین شده و از طرفی قرار است که این خودرو با مدل ۱۳۹۷ به دست مشتریان برسد، منطقی است آن دسته از افرادی که توان مالی برای خرید نقدی این خودرو را دارند و حال می خواهند از طرح پیش فروش استفاده نمایند، به سراغ نمونه های موجود در بازار بروند تا خودرو را زودتر در اختیار داشته باشند و از طرفی بتوانند قبل از اعلام رسمی افزایش قیمت ها، GC6 اکسلنت را با بهایی مناسبتر در به مالکیت خود درآورند.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیوی تست و بررسی جیلی GC6 و ویدیو معرفی جیلی GC6 اکسلنت را با کلیک بر روی لینک ها تماشا کنید.
اعلام شرایط فروش جدید جیلی با افزایش قیمت-آبان 1397


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.