آیا سایپا برنامه ی فروش ویژه ی “تیبا۲” را دارد؟

سایپا برنامه ی فروش ویژه ی "تیبا2" را دارد؟
گروه خودروسازی سایپا به تازگی با پیامکی به مشتریان خود خبر فروش ویژه ی تیبا۲ را داده است!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

صبح امروز با ارسال پیامکی از جانب گروه خودروسازی سایپا، خبر پیش فروش محصولات سایپا به بسیاری از افراد مخابره شد. در متن پیام آمده که برای خرید تیبا۲ به سایت رسمی سایپا مراجعه کنید. اما وقتی وارد سایت می شوید، همچنان اطلاعیه فروش قبلی سایپا برای پراید ۱۳۱، پراید ۱۱۱ و تیبا۲ وجود دارد. سایپا در اواخر آذر ۹۷، پیش فروش این سه خودرو را با موعد تحویل شهریور تا آبان ۹۸ انجام داد و احتمال دارد که در طرح پیش فروش جدید خود تیبا۲ و برخی محصولات دیگرش را برای تحویل در پاییز و زمستان سال آینده ثبت نام کند.
اما این احتمال هم وجود دارد که گروه خودروسازی سایپا، پس از ایران خودرو به سمت فروش فوری محصولات در حاشیه ی بازار آمده باشد و بخواهد تا تیبا۲ را با ۵ درصد قیمت کمتر از بازار آزاد به دست مشتریان واقعی برساند. متن دقیق پیامک به این شرح است:
«فرصت ویژه خرید تیبا ۲ در سایت سایپا»
حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در روزهای آتی این شرکت چه برنامه ی فروشی را برای تیبا۲ و سایر محصولاتش خواهد داشت؟ هنوز بخشنامه ی فروش خودروهای اعلام شده و با جزئیات رسمی بر روی سایت سایپا قرار نگرفته و مشخص نیست که این شرکت چه برنامه ی دقیقی برای پیش فروش خودروهایش دارد؟

مدیران 777 مدیران 777

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.