فراتر از لندکروزر سری ۲۰۰ ! + ویدیو

فراتر از لندکروزر سری 200 !
تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ یکی از محبوبترین شاسی بلندها و خودروهای آفرودی بازار جهان است. این شاسی بلند واقعی، در بازار ایران در کنار آفرودی بودن تا حدی رگ و ریشه ی لوکس بودن را هم در بازار ایران تجربه می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اواخر هفته ی گذشته یکی از فعالترین مجموعه های خودرویی کشور، لوکس ترین و خاص ترین تویوتا لندکروزر ۲۰۰ را در اولین فستیوال تخصصی این شاسی بلند ژاپنی رونمایی کرد. مجموعه ی “رهیاب اسپرت” با سابقه ی فعالیت بیش از یک دهه در ارائه ی خدمات تخصصی به خودروهای لوکس، چند وقتی است که پا به عرصه ی دیزاین اختصاصی و همکاری با کمپانی سازنده ی کیت بنده ی لندکروزر ۲۰۰ گذاشته است.
این مجموعه در فستیوانل لندکروزر ۲۰۰، تعداد قابل توجهی از نسخه های بازطراحی شده ی خود را که در خیابان ها تردد دارند، به نمایش گذاشته بود. در حال حاضر، رهیاب اسپرت تخصصی ترین و معتبرترین مجموعه ی خودرویی برای ارتقای ظاهری تویوتا لندکروزر ۲۰۰ و فیس لیفت آن در کشور شناخته می شود و از سویی مشتریان می توانند در کنار درخواست فیس لیفت های رسمی، کیت های مختلف بدنه ی این خودرو را به رهیاب اسپرت سفارش دهند. همچنین ارتقای سطح امکانات رفاهی و ایمنی به صورت استاندارد و فعالسازی ویژگی های جدید لندکروزر ۲۰۰ در این مجموعه انجام می شود و مشتریان می توانند با وجود محدودیت واردات خودرو، لندکروزر های ۲۰۰ مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ را به امکانات نمونه های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ ارتقا دهند.
در حال حاضر رهیاب اسپرت، در کنار ارائه ی این خدمات تخصصی، بحث بازطراحی و شخصی سازی کابین لندکروزر ۲۰۰ را هم آغاز کرده و دارندگان این خودروی لوکس می توانند با مراجعه به این مجموعه و دریافت مشاوره، تریم داخلی خودرویشان را با توجه به سلیقه ی فردی تغییر دهند.
در فستیوال تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰، خودروهای خاصی از این شاسی بلند محبوب ژاپنی حضور داشت که در بحث طراحی و امکانات نسبت به سایرین متمایز بودند. رهیاب اسپرت در پایان این مراسم، خاص ترین لندکروزر ۲۰۰ بازار ایران را رونمایی کرد که بخشی از بدنه ی آن توسط کیت های بدنه ی خاص تزیین شده بود و طراحی داخلی نیز، توسط تیم ماهان اسپرت به شخصی خاص به مرحله ی اجرا رسیده بود.

پایگاه خبری اسب بخار

۳.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.