تایر 19 اینچی بارز برای چه خودروهایی مناسب است؟

تایرهای 19 اینچی
تایر ۱۹ اینچی بارز

تایرهای سایز ۱۹ اینچی هم در ایران تولید می شوند که البته فقط مناسب برخی کراس اوورها و یا شاسی بلندها هستند. با خواندن متن زیر متوجه می شوید که کدام خودروها می توانند از تایرهای ۱۹ اینچی داخلی استفاده کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

همان طور که می دانید صنعت تایرسازی ایران در سال های اخیر پیشرفته های زیادی داشته اما در کنار بهبود کیفیت و ساخت تایرهای داخلی، قیمت گذاری دستوری و فروش سهمیه ای موجب شده تا مردم به راحتی نتوانند حتی به تایرهای تولید داخل با قیمت کارخانه ایشان دسترسی داشته باشند و مجبور شوند آن ها را از بازار آزاد با قیمت گزاف خریداری کنند.

مدیران 777 مدیران 777

به این ترتیب با توجه به محدودیت فروش تایر با قیمت کارخانه ای دستوری و سهمیه بندی هایی که صورت گرفته، نارضایتی مردم از کارخانه های تولید لاستیک چند برابر شده که البته نمی توان مقصر اصلی این ماجرا را کارخانه دانست زیرا قانون گذاران و اجرا کنندگان قانون اند که مسبب چنین وضعیتی هستند و این نارضایتی را به وجود آورده اند.

به هر حال با وجود چنین وضعی نمی توان پیشرفت های تایرسازان داخلی را نادیده گرفت و موفقیت آن ها در زمینه تولید تایرهای بزرگ و افزایش تنوع محصولاتشان را زیر سوال برد.

در میان شرکت ها و کارخانه های تولید لاستیک، فعلاً شاهد تایر ۱۹ اینچی بارز با دو ابعاد مختلف در بازار هستیم که در ادامه به شما خواهیم گفت هر کدام از آن ها برای چه کراس اوورها یا شاسی بلندهایی مناسب و قابل استفاده است.

تایر ۱۹ اینچی با ابعاد ۲۳۵/۵۵ و ساختار رادیال

از کراس اوورها یا شاسی بلندهای موجود در بازار، تایر مناسب برای پنج خودروی سانتافه مدل بالا (IX45)، کیا سورنتو ۲۰۱۶ به بعد، لاماری ایما، لکسوس RX350 و ولوو XC60 با تریم SE Lux از نوع ۲۳۵/۵۵R19 است. به این ترتیب دارندگان پنج خودروی نام برده می توانند برای خرید تایر و لاستیک، محصول بارز را هم مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

تایر ۱۹ اینچی با ابعاد ۲۴۵/۴۵ و ساختار رادیال

تایر ۲۴۵/۴۵R19 بارز نیز برای سه کراس اوور پر تعداد در بازار ایران یعنی کیا اسپورتج ۲۰۱۷، هیوندای توسان ۲۰۱۷ و ب ام و X3 مناسب است. در نتیجه صاحبان سه خودروی نام برده نیز می توانند در صورت تمایل از تایر ۱۹ اینچی بارز استفاده کنند.

توجه داشته باشید که خرید تایرهای ۱۹ اینچی بارز با کد S673 و از سری Ride Runner حتی اگر از بازار آزاد هم تهیه شود بسیار مناسب تر و ارزان تر از تایرهای خارجی هم سایز برای صاحب خودرو تمام می شود. البته این قضیه نیز باید گفته شود که کیفیت تایرهای داخلی مثل بارز، شاید در حد و اندازه خارجی های معروف مثل نکسن، هانکوک و … نباشد اما نسبت به مبلغی که برایش می پردازید کاملاً ارزنده و راضی کننده است.

۴.۳ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.